tegenvallende bussen en heerljik strandweer! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van roy penners - WaarBenJij.nu tegenvallende bussen en heerljik strandweer! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van roy penners - WaarBenJij.nu

tegenvallende bussen en heerljik strandweer!

Door: Royke

Blijf op de hoogte en volg roy

04 Maart 2010 | Thailand, Bangkok

Smorgensvroeg de bus in en op naar bangkok, dachten we alle 4 toen we de avond ervoor nog lekker wat zaten te eten en wat na te praten over onze reis. Viel dat de dag erna even tegen....komen ons wel relijk op tijd ophalen (maar half uurtje te laat) maar dan die bus...VIP mijn neus. nauwelijks airco, iedereen opelkaar richting cambodiaanse/thaise grens. Dachten wij dat die grens vij vietnam lang duurde...hebben gewoon bijna 3 uur erover gedaan voordat we al met al grens over gingen en allemaal weer in een nieuwe bus zaten. Moesten we ook nog in die bus wachten op weer andere taxi met meer mensen, was het al dik na 2en!! en volgens ons boekingskantoortje zouden we rond 3/4 in bangkok zijn..Dat werd dus 7 uur en dat zonder te stoppen onderweg en de hele bus had geen eten kunnen inslaan van te voren!! We werden er allemaal niet erg vrolijk van, maja beter aan het eind de slechtste ervaring dan aan het begin.

Maar verder alles goed hier! lekker inkopen gedaan in bangkok, nog wat blousjes laten aanmeten en heerlijk geeten. na dat dagje bangkok richting Hue Hin, plaatsje 3 uurtjes onder Bangkok waar voornamelijk oude mensen zijn haha 90%:P Dus we kunnen hier goed relaxen. Eten is wel iets duurder maar smaakt des te beter. Worden flink bruin door al die zonuurtjes en de wind maakt het een stuk aangenamer dan de afgelopen weken. Ook hebben we weer eens airco, degene die dat heeft uitgevonden moet een medaille krijgen oooh.

Morgen zit het alweer bijna op smorgens nog een paar uurtjes naar het strand en dan smiddags in de trein. Nog een dagje wat rondhangen in Bangkok om de laatste spullen te kopen. Ja mike ik vergeet je thaise niet:P

Dus bijna weer terug om jullie te vervelen!

xx