op weg naar de zon in het zuiden - Reisverslag uit Rabat, Marokko van roy penners - WaarBenJij.nu op weg naar de zon in het zuiden - Reisverslag uit Rabat, Marokko van roy penners - WaarBenJij.nu

op weg naar de zon in het zuiden

Door: Royke

Blijf op de hoogte en volg roy

10 December 2008 | Marokko, Rabat

Salam

jullie zullen wel denken, alweer een bericht. is het zo gezellig dat ie steeds achter de computer zit.....nee is heel vet hier maar toen patje en ik aan reizen waren door spanje hebben we een wannabe accuoplader voor mijn ipod gekocht, die nu ik hiero zit niet blijkt te werken. Dat krijg je ervan als je gokt op een goedkoper exemplaar hahaha. houdt dus wel in dat ik regelmatig een comp moet opzoeken om dat stomme ding op te laden. Maar iig ik zit 500 km zuidelijker, in marrakesh. vanmorgen om 6 uur opgestaan om half dè de taxi (kost nog geen euro) en op naar het station naruurlijk veel te vroeg maar beter dan te laat. de treinreis duurde dik 6.5 uur dus kwam gaar aan maar de zon maakte veel goed. Meteen maar op naar de medina met de vele winkeltjes en aan het kopen geslagen dus misschien heb ik ook zel iets voor jou hahaha. ze zijn hier wel een stuk agresiever met verkopen dat is wel minder in vergelijkingg met de andere plaatsen. ook het verkeer is echt een drame, overal; zelfs op de stoep vliegen fietsen en brommers op volle vaart langs en op straat loopt iedereen door elkaar de weg over tussen autos, afrikaanse tafarelen. maar je went er zo aan. er is ook een groot plein met overdag kraampjes en savonds allemaal eetpleintjes erg gezllig. Roy ook al culturele dingen gedaan: mwoi heb wat rond gelopen en wat oude gebouwen op de foto gezet, hier en daar een hoofddoekje gezien en de (volgens de taxichaufeur) oudste en beroemste moskee gezien: was inderdaad een mooi ding. ik ga stoppen anders maak ik het weer te lang. morgen ga ik naar esouira lekker 3 dagen aant strand liggen, volgens weeronline.nl zou het redelijk zijn en anders de hamman in:

ciao

  • 11 December 2008 - 08:29

    Paulien:

    Ey dushi, wat leuk zeg, om al je verhalen weer te lezen. Echt super!

    Ben jaloers op je!

  • 11 December 2008 - 17:49

    Patje:

    Hey swa,

    Beetje jammer dat die oplader 't niet doet! :s Je had 'm toch uitgeprobeerd ofniet dan? Flinke rondreis wat je aan 't maken bent, zorg maar dat je niet teveel integreerd daar, want ze hebben je strax hard nodig in het restaurant! Je belde me vanmiddag nog, maar volgens mij was dat per ongeluk ofzo, want hoorde niks...

    Nou, de mzzl en tot over een paar dagen!

    Adios..

  • 13 December 2008 - 00:22

    Elsa:

    En ik had ook daar kunnen zijn.....sniksnik

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

roy

Heey daar vriendje/vriendinnetje, Als je dit aant lezen bent, zit ik waarschijnlijk in de zon met een cocktailtje van de zonsondergang te genieten hopelijk omringd door veel nieuwe vriendjes. Op deze site zal ik verhalen publiceren:P van mijn avonturen. Hoop dat je ze leuk vind. Veel lees plezier. xxxx

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 51529

Voorgaande reizen:

22 November 2015 - 08 Maart 2015

zuidoostazie!!

19 November 2012 - 19 Februari 2013

LA vida de cuba y mitel de americas

28 November 2011 - 04 Februari 2012

diving the philipine, malysia, bali and lombok

05 December 2010 - 01 Maart 2011

Quito en omgeving,, Curacao en NY

06 December 2009 - 07 Maart 2010

Thailand and the golden triangle

10 September 2007 - 10 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: