*** HAMMAN *** - Reisverslag uit Essaouira, Marokko van roy penners - WaarBenJij.nu *** HAMMAN *** - Reisverslag uit Essaouira, Marokko van roy penners - WaarBenJij.nu

*** HAMMAN ***

Door: Royke

Blijf op de hoogte en volg roy

11 December 2008 | Marokko, Essaouira

**** woooooooow ****

Echt waarom doen ze die Hamman niet in nederland in iedere stad, dorpje en gehucht plaatsen......Voor de onwetenden:P de hamman is een badhuis waar ze je scrubben, wassen, masseren. Je heb ze voor zowel vrouwen, en als je eruit komt ben je herboren, is je huid helemaal schoon en zo zacht als zijde. Heb nog steeds het gevoel alsof ik aant vliegen ben, wat die gast allemaal heeft laten kraken en ontspannen kan iedere fysio een puntje aan zuigen. Na het scrubben gooide hij ook een goedje over mijn rug en in he begin dacht ik lekker, todat he warmer en warmen en HEET werd hahahah was om de kou ui je lichaam te halen das dus gelukt haha. Had ik wel nodig na die busreis van 3 uur, bussen zijn toch minder dan de trein hier, want ze rijden echt als gekken over die kleine wegen.
Kblijf denk ik een dag of "3 in dit plaatsje want is mooi lekker rustig en zonnetje schijnt. had alleen mijn boekje niet goed gelezen had 1 cruciale regel overgeslagen: Deze plaats is bijzonder geliefd bij surfers en kytesurfers omdat er zo veel wind is. beetje jammer maar uit de wind is het goed uit te houden. en hier in de buurt is nog ge noeg e ontdekken denk ik en anders ben ik iedere avond in de hamman te vinden want een dik uur kost 150 dirham deel dat door 11 en je heb euros. en dan weet ik ook nog eens zeker da die jongen van het hotel (rachid) ook nog eens eraan verdient. maar het coole is wel da het een orginele wasz en geen toerisisch uitgemolken. ga zo nog maar eens wat eten en dan lekker mijn bedje in.

salam

  • 11 December 2008 - 20:25

    Patje:

    Anders stuur je 't mailtje gewoon 1x, is ook genoeg! ;)

  • 12 December 2008 - 12:10

    Plien:

    Haha klinkt goed allemaal!
    Ps. hammam kan je ook in NL wel op sommige plekken doen hoor ;) maar of het dan zo'n originele shizzle is als daar.. dat waarschijnlijk niet.. Geniet er nog ff van! Xx

  • 12 December 2008 - 13:45

    Dessie:

    heey heey,
    Ja vertel mij wat toen ik in Turkije en Egypte was ben ik er ook geweest dus ik begrijp hoe jij je voelde toen je daar naar buiten liep ;)
    Maar ik hoop dat je ook bijgelezen bent wat mijn blog betreft voelde me wel wat achtergesteld toen je vertelde dat je mijn blog niet bij hield! Maar je hebt het goedgemaakt!
    Als we allebei weer in NL gaan we zeker een keer meeten.

    groetjes en een dikke kus uit Kaapstad,
    Dessie

  • 13 December 2008 - 00:24

    Elsa:

    Ik heb wel al gemerkt dat jij alles kan leren....
    Kan je niet ook leren om zo te masseren en te kraken...en dan kom je dat bij mij doen???

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

roy

Heey daar vriendje/vriendinnetje, Als je dit aant lezen bent, zit ik waarschijnlijk in de zon met een cocktailtje van de zonsondergang te genieten hopelijk omringd door veel nieuwe vriendjes. Op deze site zal ik verhalen publiceren:P van mijn avonturen. Hoop dat je ze leuk vind. Veel lees plezier. xxxx

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 51524

Voorgaande reizen:

22 November 2015 - 08 Maart 2015

zuidoostazie!!

19 November 2012 - 19 Februari 2013

LA vida de cuba y mitel de americas

28 November 2011 - 04 Februari 2012

diving the philipine, malysia, bali and lombok

05 December 2010 - 01 Maart 2011

Quito en omgeving,, Curacao en NY

06 December 2009 - 07 Maart 2010

Thailand and the golden triangle

10 September 2007 - 10 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: