Komt een man bij de dokter....! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van roy penners - WaarBenJij.nu Komt een man bij de dokter....! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van roy penners - WaarBenJij.nu

Komt een man bij de dokter....!

Door: Royke

Blijf op de hoogte en volg roy

25 December 2009 | Thailand, Bangkok

Pikken het verhaal op, op de avond waar het vorige eindigde. Op die avond gingen we vrij op tijd na bed. ik ging liggen en wordt me toch opeens slecht....Fucking pad thai met seafood, dacht ik meteen. Rennen naar de wc waar ik de rest maar achterwege laat. Patje riep al dat wordt morgen geen duiken! Hele nacht ging dat feestje door, bijna niet geslapen. Smorgens ging patje eerst wat water enzo halen voor en utgevonden waar de dokter was, gelukkig niet ver. Patje ging lekker duiken en ik op weg naar de dokter:S na wat gestrompel en gevraag eindelijk gevonden. nog ff moeten wachten thaistyle, maar kwam dan toch de dokter en werd met de minuut slechter. Hij me onderzocht en zei dat het een infectie was en uitdroging was door het feest van de hele nacht. dus hop meteen aan het vocht en wat spuiten gekregen. Ging na een uurtje al beter maar heb er toch van 8 tot 2 gelegen! gelukkig voelde ik me erna veel beter, wilde meteen van ko phi phi af, had het er helemaal gehad. hde buurt waar wij lagen stonk ongelofelijk. eigenlijk was het overal wel alleen op sommige plaatsen wat erger.

Dus op naar de boot, net op tijd en vervolgens naar ons hotelletje in pucket waar we de backpacks hadden achtergelaten. daar goed uitgerust en wat geeten en voorbereid op de volgende dagen want we zouden naar Khao Lak gaan, wat als uitvalsbasis wordt gebrukt om te gaan duiken op de similan islands, the place to be for diving.

Busreis ging top, opgehaald door minibus en alles. Achteraf iets teveel betaald maar we waren er. kregen we een eigen bungalowtje, allemaal top. Eerst uitgepakt en vervolgens op zoek naar een duikschool Khoa lak fundiving werd het. We boekten een live aboard trip dat betekend 2dagen en 1 nacht aan bood van een boot met 6 duiken totaal, prima toch. Overdag nog wat aant strand gelegen. is echt mooi daar, weinig mensen, blauwe zee, zon! Meteen de zee in, lekker warm water en je. Ik lekker in de zon gaan lezen, komt patje op het idee: Hey ik ga eens wat rennen denk ik, kijk hem met grote ogen aan en denk er het mijne van en weg is ie. uurtje of 2 later komt ie bezweet terug en ik ben blij dat ik ben blijven liggen hahaha.

De volgende morgen vroeg op weg naar de duikschool en meteen door naar de speedboot die ons naar de boot brengt. Echt super alles geregeld al die dagen, leuke mensen, genoeg te eten en slapen op een boot echt relax buiten onder de sterren!

De duiken waren ook mooi, veel mooie dingen gezien, helder water, net alsof je je niet in het water bevind. Eerste duik was wat onwennig want staat redelijk wat stroming en soms kan het op een plek warm zijn en 5 meter verder is er weer een koude stroming.
de derde duik was het geloof ik en kwam er een Eagle ray (dik 1,5m)voorbij super vette beesten zijn dat, helaas te ver weg voor een foto. Wel hebben we wat kleinere Blue spotted rays op foto en film!

Verder waren de koralen heel mooi en was het zicht heel goed. Rond de kleine eiland en rotsen waren ook tunneltjes waar je doorheen kon zwemmen en waren er verschillende soort smalle steegjes met allerlij zeeleven. zullen morgen wel wat fotos uploaden, incl onze kerstkaart:P

ohja en patrick heeft een nieuw vriendinnetje, een 1 meter grote schildpad die hem bleef achtervolgen in plaats van andersom hahaha

Samenvatting: 2 top dagen.

we zijn nu in Ko Pha nang, the party island. Overal horen we harde beats en gaan zo naar een pool party at coral bungalows. Hoe we hier zijn gekomen vertel ik de volgende keer want is weer een heel ander verhaal. nu roepen de emmertje ons weer en wachten de meisjes...of was het anders om hahaha maja boeiend als het maar gezellig is.

Nou vanuit Thailand Merry x-mas to everyone.

Groetjes Roy en Patje




  • 26 December 2009 - 11:49

    Marij:

    jullie hebben alweer veel spannende dingen meegemaakt we lezen je verhalen met veel plezier(jaloezie) ha ha veel plezier met de jaarwisseling pas op!!!!!! voor de emmertjes ze trekken al het vocht uit je lijf ha ha groetjes mathieu en marij

  • 29 December 2009 - 07:26

    ??????????:

    hoi roy en patje

  • 29 December 2009 - 07:29

    ??????????????????:

    hoi roy en patje,waar blijven de foto,s van de meisjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

roy

Heey daar vriendje/vriendinnetje, Als je dit aant lezen bent, zit ik waarschijnlijk in de zon met een cocktailtje van de zonsondergang te genieten hopelijk omringd door veel nieuwe vriendjes. Op deze site zal ik verhalen publiceren:P van mijn avonturen. Hoop dat je ze leuk vind. Veel lees plezier. xxxx

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 51519

Voorgaande reizen:

22 November 2015 - 08 Maart 2015

zuidoostazie!!

19 November 2012 - 19 Februari 2013

LA vida de cuba y mitel de americas

28 November 2011 - 04 Februari 2012

diving the philipine, malysia, bali and lombok

05 December 2010 - 01 Maart 2011

Quito en omgeving,, Curacao en NY

06 December 2009 - 07 Maart 2010

Thailand and the golden triangle

10 September 2007 - 10 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: