2 emmertjes halen (nu weer zonder patje) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van roy penners - WaarBenJij.nu 2 emmertjes halen (nu weer zonder patje) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van roy penners - WaarBenJij.nu

2 emmertjes halen (nu weer zonder patje)

Door: Royke

Blijf op de hoogte en volg roy

30 December 2009 | Thailand, Bangkok

je voelt de warmte op je kamer, zet de vertilator net een standje hoger. Je probeert de fles water naast je bed te pakken om je nadorst te stillen...nog even blijf je liggen, springt onder de douche, zwembroek aan en je loopt naar beneden.

De eerste zonnestralen laten je ogen knipperen, hop zonnebril naar beneden en miamistyle loop je het straatje verder in, stopt bij de bakker, fixed wat te eten en loopt verder de straat uit.

Je hoort de zee al en even later bereikt de zilte lucht je neus, haalt diep adem, ziet de zee, legt je handdoekje uit, gaat liggen en denkt dan: Stel je voor ik zat nu in nederland achter de computer dit te lezen............

Patje heeft me eergisteren verlaten, maar heb inmiddels wel weer nieuwe vriendjes, heel gezellig allemaal. Kwam gisteren zelfs valentine tegen op het strand die kwam hier ook nieuwjaar vieren. Die van Hermans kom je ook overal tegen.

Voordat patje weg ging hebben we met zijn allen (Kim, Johannes, een indier en 2 amrikaanse meisjes )het eiland nog verkend en op een relaxed strandje gelegen in het noorden. Heel heuvelachtig allemaal hier, ben zelfs een paar keer moeten afstappen van de scooter omdat hij de berg niet op kwam:P. OP de terugweg hebben we bij een Franssoos restaurantje geeten met een weergaloos uitzicht op de zonsondergang. Echt niet normaal mooi, zou het niet geloven als ik er niet bij was geweest!

Verder nog lekker op het strand gelegen en veel fruitshakes gedronken. Eten op dit eiland valt een beetje tegen ten opzichte van bangkok en chiangmai. maar je moet net de goede dingen weten.
Maar het bevalt hier prima en blijf hier nog wel een weekje en dan ga ik door na een eiland hierboven Ko tao, want vandaar uit worden veel meer duikegedaan dan hier en het is allemaal net iets goedkoper.


Ok voor de fotobewonderaars heb ik een website

http://www.mijnalbum.nl/Album=PIBENFPK

Je moet deze hele link kopieren naar de adresbalk en dan op enter drukken! lukt het niet laat dan een berichtje achter!

Nou jongens, ik ga ermee stoppen voordat de zon helemaal weg is, is nu 5 uur dus nog ff een uurtje meepakken!

Mis you guys xxx

  • 30 December 2009 - 10:10

    Ton:

    Hallo Roy,
    Patrick is weer veilig thuis. Wij hebben hem gisterenavond van Düsseldorf Airport afgehaald. Een echte wereldreiziger, enthousiaste verhalen over alle belevenissen daar in het verre oosten. Nog héél veel plezier en ik blijf jouw verslagen met grote interesse volgen. Groet, Ton. Geniet ervan ;-))))

  • 30 December 2009 - 13:36

    Patje & Sammie:

    Sawadee mr. Buck(et)head,;-)

    Dacht ben ik weg,komtie eindelyk eens tot rust!Nee hoor,gaatie diehard stappen!:-o haha!Geniet ervan!
    En blyf nu maar's van die emmertjes af,want die long islands zyn heavy genoeg!:-P kben weer goed thuis belandt!F*cking koud hier!:-S
    Gr.aanje nieuwe vriendjes!

    Adios amigo!

  • 30 December 2009 - 16:26

    Jan:

    die valentine moet je in bed krijgen ... heb ik ook eens in bed gehad

  • 30 December 2009 - 17:31

    Petra Schutte:

    Hoi Roy
    Ik heb je reisverslag gelezen, en ik ben toch wel een beetje jaloers. Ik gun het je wel. Geniet verder van je fijne vakantie. Fijne jaarwisseling, en tot volgend jaar

    xxx
    Petra

  • 31 December 2009 - 14:54

    Paulien:

    Haha klinkt goed jongens. Veel plezier ook met oud&nieuw zal vast vet zijn!
    X

  • 01 Januari 2010 - 07:46

    Jonnie:

    Hoi Roy
    heb de fotos gezien mooi,gek en nog eens mooi laat goed zien hoeveel plezier je hebt ik ga er van uit dat je een goede roetjs gemaakt hebt in het nieuwe jaar ?
    en hoop dat je kater niet te groot is want dat staat het genieten maar in de weg
    dikke poen voor het nieut jaer en nog jel veul spas auch van nico

  • 04 Januari 2010 - 18:52

    Carine:

    Hoi roy
    Nog de beste wensen en een gelukkig nieuwjaar.
    Als ik zo de verhalen lees dan heb je het super naar je zin.
    Hier is het ontzettend koud -7 graden.Wij zijn ook aan het aftellen nog een paar weken en dan gaan we ook de zon opzoeken.
    Nog veel plezier
    Zijn er ook leuke meisjes?Groeten andre en carine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

roy

Heey daar vriendje/vriendinnetje, Als je dit aant lezen bent, zit ik waarschijnlijk in de zon met een cocktailtje van de zonsondergang te genieten hopelijk omringd door veel nieuwe vriendjes. Op deze site zal ik verhalen publiceren:P van mijn avonturen. Hoop dat je ze leuk vind. Veel lees plezier. xxxx

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 51529

Voorgaande reizen:

22 November 2015 - 08 Maart 2015

zuidoostazie!!

19 November 2012 - 19 Februari 2013

LA vida de cuba y mitel de americas

28 November 2011 - 04 Februari 2012

diving the philipine, malysia, bali and lombok

05 December 2010 - 01 Maart 2011

Quito en omgeving,, Curacao en NY

06 December 2009 - 07 Maart 2010

Thailand and the golden triangle

10 September 2007 - 10 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: