Het Vertrek en de aankomst - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van roy penners - WaarBenJij.nu Het Vertrek en de aankomst - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van roy penners - WaarBenJij.nu

Het Vertrek en de aankomst

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg roy

11 September 2007 | Nederland, Amsterdam

Eey allemaal,

Daar zit je dan in, op je eigen terrasje voor je studiootje in het verre curacao. Vannacht vet hard geregend.....dacht neee...maar inmiddels schijnt de zon volop. De vlucht is goed gegaan, had lekker veel plaats want was maar ¾ vol ideaal dus. Ook geen vertraging gehad dus 4 uur plaatselijke tijd geland (10 uur bij jullie). Op het vliegveld werd ik op gehaald door johanny (van ut stagebureau) en door de vriendjes van mijn ouders Atti en Iva. Samen naar mijn nieuwe huisje gereden en moet zeggen het is echt mooi:P!! Dik 24 vierkante meter, eigen keukentje, douche, toilette, TWEE bedden dus kan liggen als een god;) haha. Buiten dan een terrasje, overdekt met boompjes, dus niet te warm. En er is ook nog een gezamenlijk terrasje met tv waar we kunnen eten. Dus al met al heb ik niet te klagen.

Zo ff lekker douchen, want je zweet je hier een ei uit. En dan eens kijken hoe we in de stad gaan komen om wat te gaan eten, want dat heb ik nog niet en mijn buikje begint te rammelen. Vanmiddag ga ik met Atti kijken voor een auto, want merk nu al dat je overal wel kan komen, maar dan moet je veel geduld hebben. De bussen hebben namelijk geen vaste tijden……NS ik mis je!! Twijfel nu alleen echt over het huren of kopen, maar dat komt wel goed.

Ohja…vannacht ook mijn eerste gevecht al gehad….met de muggen:S….en gewonnen… heb er één goed te pakken gehad, ik volle bak slaan haha, dikke bloedvlek. Dus zo meteen ook maar een klamboe halen en wat schoonmaakmiddel.

Zal jullie niet langer ophouden, tot snel weer een nieuw berichtje.

Groetjes, kusjes Roy

Ps. Steunbetuigingen, berichtjes en lieve gedichtjes storten op roypenners.waarbenjij.nu:P

Ps2. Ik heb een nieuw nummer 06-11202389

  • 11 September 2007 - 14:01

    Patje Partysound:

    Hey Royke,

    Klinkt goed hey, je hebt 't weer mooi voor elkaar. Geniet nog maar ff van je vrije dagen, voor je "drukke" leventje daar begint!!;)

    Gr. Patrick

  • 11 September 2007 - 14:13

    Lotje :):

    Hey royke..

    Heel veel Plezier daar in het warme Curacao!! Lekker genieten, en een beetje werken.. hoe lang blijf je daar? Je hebt t me laatst verteld, maar helaas was dat op een errug laat tijdstip.. :)

    xx

  • 11 September 2007 - 14:14

    Kelly Breda:

    heey royke... dus je zit nu lekker in het warme curacaou ik ben over een maandje klaar hier in spanje (calella) in januari waarschijnlijk italie of curacau hoop snel wat van je te horen.. succes...

    dikke kus

  • 11 September 2007 - 14:15

    Elsa:

    En dan nu je 2e reactie......leuke patrick!!!
    Ik had je eigenlijk al gesproken op MSN........ik hoop dat ik dat 2e bedje van jou ook nog een keer kan uitproberen!!
    Geniet niet teveel van de zon want wij zitten in de regen....

    KUSSSS

  • 11 September 2007 - 14:16

    Elsa:

    En er waren 2 mensen tegelijk met mij aan het typen dus ik ben uiteindelijk op de 4e plaats beland!!!

  • 11 September 2007 - 14:21

    Sanne H.:

    Roy de gekste!! Lekker weer daar, stuur maar eens wat naar hier! Heel veel succes daar, NL hoef je niet te missen want blijft toch hetzelfde!!

    Kuss

  • 11 September 2007 - 14:27

    Paulien:

    Ey skatje, wat heerlijk om te horen dat je het zo naar je zin hebt op het zonovergoten Curacao. Ben wel errug jaloers natuurlijk, er komen allemaal weer herinneringen naar boven van mijn tijd daar.

    Hou me zeker op de hoogte, have fun.
    Waar ga je werken? Hou me op de hoogte.

    Echt cool dat je dit doet....

    Hele dikke warme knuffel van Paulien

  • 11 September 2007 - 15:16

    Inge!:

    heee lieverd!
    wow echt je maakt me jaloers! ik kan niet wachten tot ik ga afstuderen in het buitenland!
    suc6 daar... en houdt ons op de hoogte over je stage he!

    x inge

  • 11 September 2007 - 15:23

    Roos:

    Lieverd!!

    SUPERSORRY!!!!!!!!!! Ik heb echt mega hectische weken achter de rug! Nu gelukkig was rustiger! Jammer dat ik geen afscheid van je heb kunnen nemen! Wel heel leuk dat ik hier je berichtjes kan volgen!

    Ik wil je alsnog heel veel plezier en suc6 wensen!

    tot horens!

    liefs en kus van Roos

  • 11 September 2007 - 15:26

    Richard:

    Ha die Roy,

    Jeetje wat vervelend allemaal en die mug!!! Jaloers, hier is de herfst al dik begonnen....

    Aan deze kant alles wel, met moeder, dochter Juliëtte (leuk dat je nog even gebeld hebt)en vader (al hoorde ik vandaag op het werk dat ik een beetje witjes zag...misschien een weekje op jouw eiland plannen)

    Wij houden contact

    Ri daddy

  • 11 September 2007 - 15:34

    Rachelle:

    Hee Roy, hebben we nog niet ff gemeete voordat je weg ging he! Maar moet zeggen die ene foto ziet er al aardig bekend uit! Mis Aruba zo erg, misschien kom k je nog wel ff opzoeken tijdens een tussenstop, hihihi! Heel veel plezier en succes met je stage!!
    Liefs, X x

  • 11 September 2007 - 16:15

    Peet:

    Hey Roytje...
    Sow klinkt behoorlijke geweldig dacht ik zo!!! Lekker hoor, foto ziet er ook wel prachtig uit.. Geniet ervan.

    Groetjes x peet (oude huisgenootje)

  • 11 September 2007 - 17:12

    Marije:

    Haaj mop,

    Wow, klinkt echt allemaal super leuk en relax. En wij hier allemaal maar bibberen van de kou. Succes vandaag met autootje, ontdekken van eiland.. etc

    Kusss

  • 11 September 2007 - 20:43

    Benno:

    Pikkie...

    Je weet toch... Hoe beter de verhalen, hoe groter de kans dat ik er in januari ben ;)
    Nee man... ga sowieso m'n best doen om langs te komen en de kansen van hieruit worden tot nog toe alleen maar groter :P

    Hou je/me op de hoogte en nogmaals heel veel plezier daar (prioriteiten;))

    Ciao

    Ps. Eerste kodak moment heb je alweer aangegrepen zie ik...

  • 11 September 2007 - 20:44

    Nick Schutte:

    Heeej royke alles goed? Jammer dat je er niet bij kunt zijn de 15de ik zal je snel de foto's opsturen. Hoop dat je alles daar netjes verlopen en dat je een fijne en goede stage plek daar gaat krijgen.

    Greets Nick de zwerte

  • 11 September 2007 - 21:20

    Anna Meuwissen:

    Hoi Roy.
    Je hebt het wel goed voor elkaar hé. Ik ben heel jaloers op je. Geniet van je verblijf daar en niet te hard werken! Mooie foto trouwens.
    Veel liefs, Anna

  • 12 September 2007 - 08:57

    Valentine:

    He Roy,

    Have fun daar.. Let je een beetje op mijn zusje voor me?

    Ik ben jaloers..

    X

  • 12 September 2007 - 10:22

    Men:

    Zo te horen kom je nix tekort daar hihi.
    Heb egt heimwee.. Heel veel plezier daar..
    Zal snel wel weer wat info krijgen.. En veel fotos maken he..
    xxx Men

  • 12 September 2007 - 13:20

    Frits:

    Baas boven baas!!

  • 12 September 2007 - 14:52

    Ewoud:

    Hey kerel!!

    ik ben jaloers op je man. Ik weet precies hoe je daar nu leeft, en daar is niks mis mee!! Als je johanny ziet doe haar maar de groeten van mij!!Mocht je toevallig een keer de anasaweg zien staan op n bordje dan heb ik daar gewoond met martin!!

    groeten


  • 12 September 2007 - 22:21

    Lennie:

    Hey Sjakie,

    Klinkt niet verkeerd daarzo! Dat zullen een hoop zwoele avonden worden daar in dat appartement denk ik zo! Geniet ervan! Nederland net met 1-0 gewonnen van Albanie, in de laatste minuut. Mazzel gehad! Nou veel plezier nog en hou ons op de hoogte van je leventje daar!

    Ciao Len

  • 13 September 2007 - 08:23

    Reus:

    hoi kleine grote vent van mij ,ben hard aan het werken heb een minuutje tijd slaap nog maar een paar uurtjes,wehbben geluk vandaag schijnt het zonnetje

  • 13 September 2007 - 08:51

    Sammy:

    ben je al bruin,,? of zit je alleen achter de meisjes aan haha naja geniet nog maar kussje je kleine zusje...

  • 14 September 2007 - 07:50

    Joop Van Cafe FRAPE:

    Hallo Roy, ben je al wakker?? Nee natuurlijk. Erzal wel geen vrouw meer veilig zijn op die plaaats waar jij zit.
    Pap mist jou heel erg (dat gezeik van jou aan zijn kop).
    Wanneer kom je weer eens langs?
    Nou de groeten, schiterende omgeving waar je zit. Ik zal pa troosten.
    Zet hem op.

  • 16 September 2007 - 09:00

    Paulien #2:

    Hee Roy!
    Heel veel plezier daar maar dat komt vast helemaal goed! Ik ga je verhalen volgen :) Liefs Paulien

  • 17 September 2007 - 07:27

    Mam:

    hoi roy zondag leker druk geweest heben je wel gemist maar je zusje heef je goed vervangen je krijg van velle de groete demama met de dike buik is bevallen van een meisje ik heb gebelt maar je telefoon deed tututu veel suses met werken probeer vanavand nogte bellen kusjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

roy

Heey daar vriendje/vriendinnetje, Als je dit aant lezen bent, zit ik waarschijnlijk in de zon met een cocktailtje van de zonsondergang te genieten hopelijk omringd door veel nieuwe vriendjes. Op deze site zal ik verhalen publiceren:P van mijn avonturen. Hoop dat je ze leuk vind. Veel lees plezier. xxxx

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 51517

Voorgaande reizen:

22 November 2015 - 08 Maart 2015

zuidoostazie!!

19 November 2012 - 19 Februari 2013

LA vida de cuba y mitel de americas

28 November 2011 - 04 Februari 2012

diving the philipine, malysia, bali and lombok

05 December 2010 - 01 Maart 2011

Quito en omgeving,, Curacao en NY

06 December 2009 - 07 Maart 2010

Thailand and the golden triangle

10 September 2007 - 10 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: