Kennismaking - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van roy penners - WaarBenJij.nu Kennismaking - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van roy penners - WaarBenJij.nu

Kennismaking

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg roy

14 September 2007 | Nederland, Amsterdam

Donderdag 13 sep. 07

Hallo allemaal,

Wat een weekje, je gaat weg uit Nederland, weg van de regen……is er een tropisch stormpje aan de gang. Gelukkig is het weer vandaag beter. Zo meteen heb ik mijn eerste kennismaking op mijn stage bedrijf, wel spannend maar dat gaat zeker goed komen.

Dinsdag is Atti me komen ophalen en heeft hij me het eiland een beetje laten zien. Het is niet zo heel groot dus zelfs IK moet er de weg kunnen vinden. Moet alleen oppassen met de grote ring, die staat op meerdere bordjes en dan denk het is dichtbij, is het toch een groot stukje om he bennie:P. s’avonds heeft Atti voor me gekookt, Mero (lokale vis) en een heerlijke pasta
Gisteren heeft het dus tot een uurtje of 2 geregend en daarna is Koen (jongen waarvan zijn moeder vaker op het terras bij ons heeft gezeten) me komen halen en hebben we geluncht vlakbij de pondjesbrug. Savonds zijn we met de jongens die hier wonen (onno, cris en rutgher) naar de snack geweest (snack is een lokaal eettentje / stamcafé, waarvan er tig op het eiland zijn) Het ziet er niet altijd even netjes uit, maar je kunt je er helemaal vol eten met wat drinken voor nog geen 10 gulden (4 euro ofzo)

Heb trouwens nu ook een Curaçaos nummer 005999-660-5328, dus als je me wilt bellen dit nummer;)

En er zijn ook nog nieuwe ontwikkelingen wat betreft de oorlog met de muggen. Nieuwe wapens zijn gekocht, zoals:
• De Klamboe, mooi, sierlijk maar zeker ook effectief tenzij er spionnen zich verschuilen in de klamboe, dan ben je natuurlijk de lul
• Bop vernietiger, Makkelijk te hanteren spuit kan in alle richtingen worden gebruikt, voor het slapen gaan aanvallen, 10 min wachten, luchten en lekker “veilig” slapen
• Off spray, Deze wordt zoals de naam het al zegt gebruikt om de muggen van je Off te houden, ff spayen en hopen dat het helpt
• De citroenkaars, gezellig, romantisch en houdt de beestjes op afstand. Nadeel is dat als de wind verkeerd staat jezelf zo high wordt als een……
• Vitamine B complex, pilletje maakt je bloed vies.

Als we de oorlog nu niet winnen……soms verlies je een slag maar daar leer je van.
Zoals gisteren dus: had Off gesprayd, maar toen is slimme roy zijn voeten gaan wassen en geen nieuwe Off gesprayd dus bij de enkels omlaag is het nu flink jeuken.

Straks komt er nog een kleine aanvulling hoe het is gegaan op stage en hoe lekker het strand was;)

Stage ging goed, leuke mensen en een heel mooie omgeving, ze doen ook nog duiken dus dat is helemaal ideaal:P Maandagmorgen 8 uur beginnen en dan de planning kan iedere week wat anders zijn.
Nou en het strand was weer een mislukking, ikke op de bus aan het wachten…..geen bus….geen bus…..REGEN…..brrrr eindelijk een bus toch maar ff naar de stad….nog harder regenen hahaha dus maar ff wat gegeten en toen weer met de bus terug. Ik hoop echt dat morgen die auto er komt.

Hier zien jullie ook nog wat foto’s van mijn kamertje.
Nou ik ga maar wat lezen want alles is nat buiten. Het is net alsof ik in Nederland ben, alleen dan zonder jullie allemaal, das dan een van de mindere kanten…..(hoop dat de zon die ik heb gestuurd is aangekomen….jullie regen in ieder geval wel)


Tot snel xxxx Roy

  • 13 September 2007 - 22:35

    Mike:

    een egt Roy kamertje met al die kleuren!!!

    Groetjes uit Amby

  • 14 September 2007 - 07:54

    Ana:

    Hoe vet!! Ah als ik dit zo zie heb ik des te meer zin in volgend jaar (H). Kun je bij je stagebedrijf niet alvast een goed woordje voor me doen?;-)

    Gisteren was het HBO-intro festival..! Was wel gezellig, dus dat heb je dan weer moeten missen:P

    XXXX

  • 14 September 2007 - 08:21

    Mam:

    het begint al aardig op je eigen kamer te lijken... maar ik ben er niet om af en toe alle kousen teverzamelen Heb je de wassarette al gevonden?? anders zijn je kousjes zo op.. wel leuke kamer..echt iets voor jou.. veel plezier nog vandaag en zullen we het waterpistool op sturen om de muggen te lijf tegaan owja ik hoor er nu ook bij hebben gisteren een gsm gekocht..:) veel kusjes mama

  • 14 September 2007 - 09:26

    Miranda:

    Hey Roy,

    Wat gaaf dat je daar zit! Wist helemaal niet dat je zou gaan, joh. Zo zie je maar dat we wat meer contact moeten houden anders raken we helemaal de weg kwijt van wat er in onze levens gaande is.

    Ik wil je iig heel veel plezier wensen en ik wens heel veel mooi weer voor je (zodra het regenseizoen voorbij is ;-))

    Groetjes,
    Me

  • 14 September 2007 - 10:08

    Ellis:

    Royke!

    Ow neee.. heb helemaal geen afscheid meer van je genomen..dacht dat je pas volgende week ging ofzo :S.

  • 14 September 2007 - 10:10

    Elsa:

    Lieffie.......wat jammer van die storm....hier is het nu 20 graden ofzo HAHAHAHA....nog veel plezier...kusssss

  • 14 September 2007 - 12:03

    Ellis:

    Nou zeg..laat je Elsa even op de compu klikt ze zomaar alles aan wat nog open staat..dus ook het berichtje dat k voor jou aan et typen was en nog niet af was :S!
    Duss, bij deze het vervolg..
    K wens je uiteraard heeel veel plezier daar en maak je niet druk over die storm..denk er maar aan dat et daar ALTIJD beter weer is als hier :D!

    Geniet dervan!

    Kuss

  • 14 September 2007 - 12:30

    John:

    Beste Roy,
    Zoeven met pap(Mathieu) een bakje leut gedronken. Aldaar jou gegevens ontvangen.
    Veel succes en maak er wat van(prioriteit), MAAR vergeet niet te genieten.
    See you,
    John Conemans van Permanentmark®

  • 14 September 2007 - 14:59

    Patje:

    Roykuuuh,

    Ziet er goed uit, en je kamertje is idd al a la Roy ingericht!;) Jammer dat 't daar regent, maar er komen vast nog veel mooie dagen aan, 't kan alleen maar beter worden,he! :D Heb je de kroegen al ontdekt daar? Hier heb je weer vanalles gemist, deze week weer vanaf dinsdag in de stad geweest en gister HBO intro festival, was weer een mooi feestje....en een goede reden om Progress vandaag even te sluiten!:p
    Veel plezier daar en we mailen!
    Gr. Patrick

  • 14 September 2007 - 15:00

    Debbie:

    heej roy!

    leuk dat je ons op de hoogte houdt :D
    maar je hebt nog al wat maatregelen genomen tegen de muggen:p is het zo erg dan :o ik word ook altijd gestoken dus miss moet ik ook mar wat ondernemen:p
    maar het was trouwes nog wel gelukt met men laptop! en heb je ons bierblad meegenomen? ;)

    groetjes Debbie

  • 14 September 2007 - 17:38

    Dessie:

    heey heey,
    ziet er goed uit jongen! leuke kamer en het weer is in ieder geval stukken beter dan hier. als ik nu uit het raam kijken zie ik een grijze lucht en regen:( geniet er maar lekker van!
    dikke kus,
    Dessie

  • 15 September 2007 - 05:23

    Reus:

    goedemorgen, hoe was het aan westpunt, ben vroeg op, gavanmiddag wandelen in gulpen zal de groeten doen als ze naar je vragen ,is morgen nog altijd happy hour op mambo ,dan kom ik met peter even langs

  • 16 September 2007 - 09:04

    Paulien:

    Trouwens.. zie foto-> je moet wel je klamboe DICHT hangen he, anders heeftie ook geen nut ;)

  • 17 September 2007 - 12:23

    Tiny Ton:

    hoy roy hoe is het wy hebben genoten van je bericht erg leuk veel succes en veel liefs ton en tiny

  • 17 September 2007 - 19:19

    Samadi:

    Hey daar! Onwijs leuk kamertje :) Ik mis je op het terras. Geen snoepjes meer van Roy. En dan die muggen.. tsja, ik als echte srilankeese weet waar je het hebt :) In Sri Lanka hebben ze daar van die enge beesten op de kamers die de muggen opvreten. Ik zal je er een paar opsturen :) Morgen vertrek ik ;ekker met papa en mama naar Turkije. Ook naar de zon (t/m zaterdag al 30 graden gemeld).
    Als ik terug kom zullen "de ijsjes" wel gesloten zijn en moet ik weer wachten tot volgend jaar :( hihi
    Hou je taai daar en leuk dat ik je weblog kan lezen. Succes met je stage en de muggen! Liefs, je vriendinnetje, Sammy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

roy

Heey daar vriendje/vriendinnetje, Als je dit aant lezen bent, zit ik waarschijnlijk in de zon met een cocktailtje van de zonsondergang te genieten hopelijk omringd door veel nieuwe vriendjes. Op deze site zal ik verhalen publiceren:P van mijn avonturen. Hoop dat je ze leuk vind. Veel lees plezier. xxxx

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 51525

Voorgaande reizen:

22 November 2015 - 08 Maart 2015

zuidoostazie!!

19 November 2012 - 19 Februari 2013

LA vida de cuba y mitel de americas

28 November 2011 - 04 Februari 2012

diving the philipine, malysia, bali and lombok

05 December 2010 - 01 Maart 2011

Quito en omgeving,, Curacao en NY

06 December 2009 - 07 Maart 2010

Thailand and the golden triangle

10 September 2007 - 10 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: