Once you go down under you'll never go up - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van roy penners - WaarBenJij.nu Once you go down under you'll never go up - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van roy penners - WaarBenJij.nu

Once you go down under you'll never go up

Door: Royke

Blijf op de hoogte en volg roy

02 Januari 2010 | Thailand, Bangkok

eey allemaal!

Na een paar zware dagen toch veel een verhaaltje uit de wonderlijke avonturen van Roy in thailand. Voor degenen die de uitgebreide, non censured versie willen kopen van mijn boek, kunnen jullie je al een reservering maken voor het boek dat medio 2010 zal uitkomen bij diversen boekwinkels in Nederland, wees er snel bij want op = op!

Johannes en ik gingen de 30e 1 rondje langs het strand lopen....ik wilde eigenlijk niet want wilde fit zijn voor het nieuwjaar. Toch maar meegegaan, kom ik Paul tegen die Patje en ik hadden leren kennen in Chiang mai. Dan doe je een drankje want dat had je afgesproken....en ja dan wordt het gezellig...maak je nog wat australische vrienden en voor je het weet is het weer heel laat maar wel gezellig!

Oudejaarsdag lekker rustig aan gedaan. Savonds richting strand op zoek naar kim, vale en marie beth. Nou was een top avond, super veel mensen! volgens mij evenveel als de vorige 3 avonden samen opgesteld! Was dan wel een hele speciale dag, want het was en Full Moon party en nieuw jaar en dat komt maar eens in de 20 jaarvoor ofzo. Ongelofelijk goede sfeer, lekker muziek, leuke mensen en een gekke vale:P

Dat waren dus 2 heftige dagen en daar ben ik nog steeds van aant bijkomen hahaha. gewoon lekker slapen op het strand, filmpje kijken in het restaurant (Blind side, vette film moete jullie zien!!) en verder lekker eten en wat rondhangen met Ana en Alex.

Heb nu niet veel tijd om foto's te uploaden, maar dat volgt deze week! johannes en kim zijn vandaag vertrokken en mijn australische vrienden vertrekken de 4e en dan ga ik zelf de 5e denk ik richting Ko toa, divers paradise! Het is er nu nog te druk is vlakbij dit eiland en VEEL mensen zijn er nu heen, dus ik wacht even want heb geen zin om heel lag naar een kamer te zoeken.

Dus voor nu allemaal een gelukkig nieuw jaar en maak niet teveel voornemens want die gaan jullie waarschijnlijk toch niet volhouden!

xxxx en liefs Roy

  • 02 Januari 2010 - 13:22

    Patje:


    Hey kerel,

    Ik mis nog een stukje...?!:p Hoe is het met de douche en de verzopen kamer afgelopen? ;) Gelukkig nieuwjaar en vergeet de dreft niet, dan kun je lachen!:D

    Gr. Patje

  • 02 Januari 2010 - 13:31

    Ilana:

    Hi Roy,

    Leuk je verhalen! :D Jij ook een gelukkig nieuwjaar en maak mooie herinneringen daar ;)

    xx

  • 02 Januari 2010 - 15:21

    Lotte:

    Happy newyear!!!
    Vet hoor die fullmoonparty!!!!

    Kus Lotje

  • 03 Januari 2010 - 11:23

    Ewoud:

    Kerel!

    De beste wensen en geniet er nog van daar!!

    Groeten

  • 04 Januari 2010 - 12:55

    Paulien:

    Gelukkig nieuwjaar Royke :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

roy

Heey daar vriendje/vriendinnetje, Als je dit aant lezen bent, zit ik waarschijnlijk in de zon met een cocktailtje van de zonsondergang te genieten hopelijk omringd door veel nieuwe vriendjes. Op deze site zal ik verhalen publiceren:P van mijn avonturen. Hoop dat je ze leuk vind. Veel lees plezier. xxxx

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 51529

Voorgaande reizen:

22 November 2015 - 08 Maart 2015

zuidoostazie!!

19 November 2012 - 19 Februari 2013

LA vida de cuba y mitel de americas

28 November 2011 - 04 Februari 2012

diving the philipine, malysia, bali and lombok

05 December 2010 - 01 Maart 2011

Quito en omgeving,, Curacao en NY

06 December 2009 - 07 Maart 2010

Thailand and the golden triangle

10 September 2007 - 10 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: