Roy det de was en gaat duiken op Ko Tao - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van roy penners - WaarBenJij.nu Roy det de was en gaat duiken op Ko Tao - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van roy penners - WaarBenJij.nu

Roy det de was en gaat duiken op Ko Tao

Door: Royke

Blijf op de hoogte en volg roy

05 Januari 2010 | Thailand, Bangkok

Nou allereerst voor de trouwe lezers bedankt voor jullie leuke reactie, maakt het schrijven een stuk leuker! zou jullie graag allemaal appart willen schrijven, maar er zijn hier te veel verleidingen.

Ben een dagje (4/1/10)eerder weggegaan dan gepland, dus nu lekker voor de 2e dag op Ko Tao, is echt zo mooi als ze zeggen. had gelukt dat ik nog een bungalow heb kunnen fixen want is stampvol hier. Het was even slepen naar een stuk of 5 recepties maar dan toch uiteindelijk de beloning met een mooie bungalow rechtstreeks aan het strand.

Eerste wat ik deed, was de vuile was doen. Dit gaat ongeveer op dezelfde wijze als in Curacao. alleen heb je der hier niet 1 wassarette per straat maar 1 per 50 meter. Dus voor degene die dachten: Roy doet braaf zijn eigen was....echt niet voor 40 bath de kilo ben je het mannetje opgevouwen en wel. alhoewel er hier er daar wel een vlekje blijft zitten of bijkomt hahaha.
Wat ik alleen was vergeten dat de was pas de dag erna klaar was en laat ik nou alles hebben weggebracht op een zwembroek en een lange broek na. Sta je dan, dus hop naar de winkel t-shirtje en wat ondergoed kopen en we kunnen ons savonds weer vertonen op straat.

Verder nog ff haartjes laten knippen, maar denk als sammy het ziet dat ze het iets te hoog hebben opgeschoren. achja hoort er allemaal bij heb ik nu teminste een echt thailand kapsel.

Ik begin nu toch al aardig bruin te worden moet ik eerlijk bekennen, mag ook wel want 1/3 van de reis zit er alweer op. Nog 12 daagjes en dan komt de versterking in de vorm van een nuchter hollands meisje die me gaat helpen bij het onderhandelen bij het shoppen naar kleren.

Ohja morgenvroeg half 7!!! staan er 2 duiken op de planning. Dus dat gaat weer leuk worden, ze zeiden dat we op de eerste plaats haaien konden zien dus daar gaan we voor want die hebben we nog niet kunnen afvinken. Het water is trouwens echt zo helder, echt tropisch. En je kan lekker lang zee inlopen voor dat het echt heel diep wordt. Dus de hele dag lekker zonnen, lezen en af en toe een duikje!

Veel plezier de komende dagen en tot snel xxx

  • 05 Januari 2010 - 15:14

    Mariska:

    Hej,

    Even een berichtje vanuit Limboland dat ik jaloers op je ben.

    Xuz


  • 05 Januari 2010 - 17:15

    Manon:

    je verhalen zijn echt super!

    Verder sluit ik me volkomen bij Mariska aan.

    liefs

  • 06 Januari 2010 - 13:49

    Mam:

    wil wel een foto van dat kapsel als het maar niet de meide af srik als je was zo gedaan word is super was dat hier ook maar zo goed koop dan wis ik het wel doe maar leker zonne en die hajen kun je wel aan kus

  • 07 Januari 2010 - 10:23

    Wilhelmus:

    waar blijven de foto,s van al die leuke mooie meisjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

roy

Heey daar vriendje/vriendinnetje, Als je dit aant lezen bent, zit ik waarschijnlijk in de zon met een cocktailtje van de zonsondergang te genieten hopelijk omringd door veel nieuwe vriendjes. Op deze site zal ik verhalen publiceren:P van mijn avonturen. Hoop dat je ze leuk vind. Veel lees plezier. xxxx

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 51522

Voorgaande reizen:

22 November 2015 - 08 Maart 2015

zuidoostazie!!

19 November 2012 - 19 Februari 2013

LA vida de cuba y mitel de americas

28 November 2011 - 04 Februari 2012

diving the philipine, malysia, bali and lombok

05 December 2010 - 01 Maart 2011

Quito en omgeving,, Curacao en NY

06 December 2009 - 07 Maart 2010

Thailand and the golden triangle

10 September 2007 - 10 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: