Pataya op zijn nederlands - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van roy penners - WaarBenJij.nu Pataya op zijn nederlands - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van roy penners - WaarBenJij.nu

Pataya op zijn nederlands

Door: Royke

Blijf op de hoogte en volg roy

15 Januari 2010 | Thailand, Bangkok

huh op zijn Nederlands....

Na een korte rit van 2,5 uur in een minibusje aangekomen in Pataya. Natuurlijk niet in het centrum want anders kunnen de taxis niets verdienen....Die wilde natuurlijk de jackpot en vroegen 200 en later 150 voor eigenlijk 5 minuten in de taxi dus daar zouden we in het begin zijn ingetrapt maar nu niet meer. Ik op zoek naar een tuk tuk. Dus koste het uiteindelijk (wel met een beetje zoeken) 20 bath....scheelt nog wel wat he.

Heb de eerste nacht in het hotel (nightstart in, op soi 14)waar pa het kaartje van had. Relax hotel met de nederlandse zender BVN. De eigenaar Danny komt uit maastricht maar woont er al 10 jaar dus hij heeft me flink wat tips gegeven. Na smorgens een tosti en smiddags broodjes te hebben geeten sloten we de avond zoals eerder gezegd op zijn hollands af: soepje, aardappelen groente en vlees. Daarna op bed uitbuiken voor een filmpje en heerlijk in slaap vallen.

Nu de 2e dag ben ik in het hotel ernaast omdat zij volzaten, hebben maar 10 kamers dus is al snel. Hotel ernaast is ook top, alleen geen bvn hahaha. Vandaag naar een markt geweest, is hier nog goedkoper dan bangkok dus kon het niet nalaten wat voor sam en ahmed mee te nemen. Zelfs iets gevonden om toti mee te plagen en iets om het goed te maken dus daar verheug ik me nu al op. (kun je nagaan hoe leuk het is, want het is pas over 2 maanden dat ik hem zie haha)

Verder lekker rondgewandeld langs de boulevard, het strand is niet zo mooi, maar voor de kust zijn enkele eilandjes waar je heen kan gaan. Dus ik denk dat ik dat zondag doe, want morgen (zaterdag 15jan) ga ik weer een poging doen met duiken. Hopen dat het deze keer beter bevalt. Sprak op de duikschool een amerikaan met al veel duiken dat het best een goede duikschool is dus heb er wel zin in. Vetrekken dit x eens op een redelijke tijd om 9 en dan terug rond 3.

Ben ook aant mailen voor een jungle trekking in Laos die je moet reserveren omdat het in een beschermd natuur gebied is en de plaatsen beperkt zijn. Kijken wat dat gaat opleveren, heb er veel verhalen op gehoord!

Nou nog 2 dagen relaxen aan het strand hiero en dan weer naar bangkok voor de versterking op te halen. Zullen dan wel een paar dagen bangkok doen en dan richting het noorden gaan, toch wel spannend weer!

Nou slaap lekker allemaal en tot snel!

xxx

  • 16 Januari 2010 - 09:23

    Patje:

    Zal ik dan maar als enige reageren?!:p Je hebt iig weer ff nls kunnen praten, zodat je dat niet verleerd! Hier alles goed, begint langzaam wat warmer te worden, nog net geen 30 graden!;)
    Succes met duiken zondag en als we maandag nog niks gehoord hebben, sturen we wel een reddingsteam!:)
    Met de usb stick ga ik woensdag naar de winkel!

    Ciao Patje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

roy

Heey daar vriendje/vriendinnetje, Als je dit aant lezen bent, zit ik waarschijnlijk in de zon met een cocktailtje van de zonsondergang te genieten hopelijk omringd door veel nieuwe vriendjes. Op deze site zal ik verhalen publiceren:P van mijn avonturen. Hoop dat je ze leuk vind. Veel lees plezier. xxxx

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 51531

Voorgaande reizen:

22 November 2015 - 08 Maart 2015

zuidoostazie!!

19 November 2012 - 19 Februari 2013

LA vida de cuba y mitel de americas

28 November 2011 - 04 Februari 2012

diving the philipine, malysia, bali and lombok

05 December 2010 - 01 Maart 2011

Quito en omgeving,, Curacao en NY

06 December 2009 - 07 Maart 2010

Thailand and the golden triangle

10 September 2007 - 10 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: