Good boys ho to heaven, bad boys go to Pattaya - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van roy penners - WaarBenJij.nu Good boys ho to heaven, bad boys go to Pattaya - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van roy penners - WaarBenJij.nu

Good boys ho to heaven, bad boys go to Pattaya

Door: Royke

Blijf op de hoogte en volg roy

18 Januari 2010 | Thailand, Bangkok

Als er een plek in thailand is waar het gros van de foute mensen zich bevinden is het Pattaya. Dit is de conclusie van 4 dagen rondhangen aan dit kleine kustplaatje op 2 uurtjes van Bangkok.

Mijn hotel bevond zich dus net achter de "walking street", ik dacht een straat met winkeltjes, barretjes en restaurantjes. Stiekem was het een straat met 90% GOGO clubs, stripbarren en verder zal der nog wel meer gebeuren wat god verboden heeft. ik keek mijn ogen uit, zoveel europeanen met thaise aan de hand. Echt overal waar je keek, triest eigenlijk, maar Danny zei dat zei bakken met geld verdienen en das denk ik beter dan langs de straat zitten met een bekertje...

Dus de avonden waren voor mij rustig, kwam ook goed uit, had echt een super hotelletje met alles erop en eraan. Lekker veel films en voetbal gekeken en als je vroeg op moet voor het duiken heerlijk!

Duiken waren leuk, vooral die bij een scheepswrak, met wat grote krabben en een grote porkypine! alleen viel het zicht een beetje tegen daar 5 meter en op de anderes plaatsen zelfs iets minder:S dus wel jammer daar ook niet veel gezien...maar dat scheepswrak was super, er onderdoorgezwommen helaas geen grote slapende vissen gezien die zich er soms verstoppen. maar scheepswrakken zijn voor herhaling vatbaar!

verder lekker rustig aan gedaan en een paar keer lekker geeten bij een restaurant met een dikke duitse eigenaar. Goed voedsel, duitsvoetbal, duits sfeertje, heerlijk aan de bar wat wil je nog meer he.

Ohja vergeet ik bijna,zit ik met Danny lekker te playstationen na het duiken, eet mijn eerste lekkere soepje in thailand. Komt er een thaise vriend van hem erbij zitten met wat merkwaardig uitziende zakjes...wen, de vriendin van Danny haalt wat schoteltjes en vraagt of ik ook wat wil...eerst maar ff afwachten. Maar uiteindelijk toch geprobeerd, smaakt in het begin ietwat vreemd maarja als je er eenmaal aan gewend bent...same same als chips maar toch anders...dus heb maar een paar gefrituurde sprinkhanen en duizendpootjes geeten voordat ik toch maar weer overstapte op de chips!

Helaas ging de tijd weer veel te snel en is het al weer maandag, nog eenhalf uurtje en dan op weg naar het vliegveld.....nee niet om naar huis te komen:P maar om elsa op te halen. Dit wordt uiteraard in stijl gedaan, heb vanmiddag mijnpak opgehaald, dus dat wordt aangedaan, heb ook een bordje gemaakt met groot:

ELSA FEKKES

VIP TAXI

Dus dat wordt lachen zometeen.

Groetjes Roy



**********************************
REKLAME

Vanaf eind volgende week te volgen:
Elsa en Roy op rondreis door de Golden Triangle!

***********************************

  • 18 Januari 2010 - 14:55

    Reus:

    doe de groeten aan elza en maak er een leuke tijd van met jullie tweetjes

  • 19 Januari 2010 - 10:40

    Sammy:

    Hey broertje... Heb je verhaaltjes eindelijk alles kunnen lezen.. Hoe vind elsa het bij jullie doe je haar de groetjes van mij, Wel fijn dat je het naar je zin hebt.

    Mam, ahmed en ik gaan zo het hokje voor ons hondje inelkaar zetten.. Ze hebben nieuwe fotos erop gezet en het zijn net kleine dikke knuffelbeertjes moet je maar kijken of je tijd hebt. Ammuseer je maar kuskus kus sammy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

roy

Heey daar vriendje/vriendinnetje, Als je dit aant lezen bent, zit ik waarschijnlijk in de zon met een cocktailtje van de zonsondergang te genieten hopelijk omringd door veel nieuwe vriendjes. Op deze site zal ik verhalen publiceren:P van mijn avonturen. Hoop dat je ze leuk vind. Veel lees plezier. xxxx

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 51521

Voorgaande reizen:

22 November 2015 - 08 Maart 2015

zuidoostazie!!

19 November 2012 - 19 Februari 2013

LA vida de cuba y mitel de americas

28 November 2011 - 04 Februari 2012

diving the philipine, malysia, bali and lombok

05 December 2010 - 01 Maart 2011

Quito en omgeving,, Curacao en NY

06 December 2009 - 07 Maart 2010

Thailand and the golden triangle

10 September 2007 - 10 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: