Gaat stiekem toch wel snel!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van roy penners - WaarBenJij.nu Gaat stiekem toch wel snel!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van roy penners - WaarBenJij.nu

Gaat stiekem toch wel snel!!

Door: Royke

Blijf op de hoogte en volg roy

24 Januari 2010 | Thailand, Bangkok

En dan gaat het een beetje om de tijd, maar dan meestal hoe snel de Singa en San song zijn weg vinden! Weten jullie niet wat dat zijn...zijn de biertjes en rum van thailand hahaha ze smaken anders wel heel lekker.

Verder Elsa is opgehaald en inmiddels ingewijd in de gebruiken van hier: de massages, drankjes en de tosties van de "seven eleven" die zich om de 50 meter op iedere grote straat bevinden maar ook in iedere uithoek van het land. Zijn kleine supermartktjes met alle basics, zoals de singa en san song en tosties!:P

Na eerst Bangkok flink onveilig te hebben gemaakt in club Spicy, waar we elsa ontgroend hebben. Kwam ik om 7 thuis en elsa ietsje later om 10. Dit kwam omdat de eigenaar van een club op Khoa san Road ons nog meenam met een groepje om te gaan poolen. Zeer gezellig, maar toen het licht werd vond ik het tijd om te gaan. Die dag lekker gehangen en de dagen erna geregeld. Waar we de dag erna naar Ayuthaya zijn geweest, de oude hoofdstad. Meteen nadat we waren aangekomen fietjes gehuurd en op speurtocht naar tempels en andere leuke dingen. We vonden eerst echt helemaal niets, wel een rustig park waar we een beetje ofroad konden racen, bergje op, brugje over, soms een beetje wankel. Leek wel land, ter zee en door de lucht!

Langs de weg vonden we een leuk eettentje. Geen engels dus met handen en voeten 2 pad thai kip besteld en cola. Was ook nog eens super lekker! Kosten 0,70cent het hoofd!!!! Eindelijk de tempels gevonden en beklommen. wat kodak momentjes en weer op weg naar huis.

21 jan op weg richting Laos met tussenstoppen in Chiang mai waar we nu zijn! Aangekomen wat gaan lopen, veel te veel tempels hier haha dus zijn we naar de dierentuin geweest in plaats daarvan. Savonds lekker gaan stappen en voetbal kijken dus das het betere werk!

Op de planning: morgen op weg naar de jungle met onze vriend Mister Tee, hij is de gids die patje en ik de vorige keer hebben ontmoet en hij gaat met ons naar zijn familie ergens op 2 uur van chiang mai! Dus geen namaak stam maar de echte. We gaan jagen, kip slachten en eten, vissen en op zoek naar een waterval dus flink wat avontuur voor de boeg. We blijven er ook slapen dus ben echt beniewd hoe dat zal zijn, maar later meer.

Groetjes Roy En Elsa

• 24 Januari 2010 - 17:37

Mike:

Jullie hebben het tog egt goed. Tis hier koud en regenachtig!! Blijf daar en ga wat heuvels beklimmen en fietsen kerel!! Groetjes aaan Elsa!!

• 24 Januari 2010 - 17:51

Petra Schutte:

Hoi Roy,

Ik zie jou geen kip slachten. Laat staan die dan ook nog op eten. Veel plezier en tot kijk.

XXX
    Ron en Petra

• 24 Januari 2010 - 19:54

Sammy:

Hey broertje..
    Super leuk wat je gaat doen in de jungle... Gaan jullie samen ook jagen dan! Succes alvast, Doe je de groetjes ook aal elsa en goed winkelen he kus kus,
    Ik mail je nog even zo wat uitgebreider goed...

• 01 Februari 2010 - 17:16

Patje:

Hey Sletjes! :p

Haha, avontuuriers op en top! Maar goed dat je 2,5 week de tijd had om bij te komen, want ik lees dat het stap/alcoholniveau weer flink heeft toegenomen!;) Je hoeft je nu iig niet meer eenzaam te voelen en Elsa heeft de beste gids die ze kan hebben!

Veel plezier!!

Ciao Patje