Roy gaat op reis en valt met zijn neus in de boter - Reisverslag uit Quito, Ecuador van roy penners - WaarBenJij.nu Roy gaat op reis en valt met zijn neus in de boter - Reisverslag uit Quito, Ecuador van roy penners - WaarBenJij.nu

Roy gaat op reis en valt met zijn neus in de boter

Door: Royke

Blijf op de hoogte en volg roy

04 December 2010 | Ecuador, Quito

Hola amigos!!

Nou zullen jullie wel weer denken, ja hoor hij is weer weg haha De winter heeft me toch nog kunnen een week kunnen verassen, ik had eigenlijk weg willen zijn voor de eerste sneeuw.
En yes na een lange vlucht van Brussel via Atlanta kwam ik gisteren (vrijdag 3 december) om 23.00 aan in Quito.
Via Eric en Joanne (thanx!!) viel ik met mijn neus in de boter! Via vrienden van hun in Amerika kreeg ik een emailadresje van een familie die me graag wilde rondleiden en waar ik een paar dagen mocht/mag verblijven. Ze kwamen me ook ophalen van het vliegveld, vanwaar we meteen richting bar gingen. Ik kreeg dus meteen het beroemde drankje te drinken van ecuador, “firewater” erna naar weer een ander barretje met salsamuziek en een Bacotje die ervoor zorgde dat de jetlag ff weg was, maar die sloeg wel terug toen we in het huis van de familie waren! Echt super ze zitten net buiten het centrum in een beveiligde wijk op een heuvel met een geweldig uitzicht.

Om het nog beter te maken zij hebben overal wel vrienden die dingen regelen. Zoals zondagmorgen gaan we naar de finale van de Liga de Quito, als ik het goed heb begrepen. Vrienden van de dochter hebben een suite in het stadion dus we gaan met hun mee. Verder zijn er vet veel feesten deze week hier omdat de stichting van Quito word gevierd. We gaan naar feesten, stieren gevechten en een grote markt in Otavalo. Ook gaan we naar het middelpunt van de wereld, waar een groot monument staat en waar je door de positie bij de evenaar een eitje kunt laten recht staan. Dus ben benieuwd.

Ik ben wel echt blij dat zij ook allemaal engels spreken, de vader was vroeger directeur van Fedex ecuodor. Het weer was de afgelopen dagen slecht hier zeiden ze me, maar de beschermheilige die van de feesten en stierengevechten die nu zijn heeft voor beter weer gezorgd. Wat verder op de planning staat weet ik echt nog niet denk dat de volgende plaats Banos gaat worden, maar we zullen zien, eerst Quito onveilig maken:D

beso

  • 04 December 2010 - 18:09

    Etienne En Mike:

    Scooper, laat die boter maar goed smelten. Ik ben voor het eerst jaloers op je nu, zorg maar dat we volgend jaar terug gaan voor een weekje of 2. Have fun, die sigaretten zal ik wel langs brengen bij je moeder. Ciao Amigo Gr. Et en Mike

  • 04 December 2010 - 19:01

    Ton:

    Hola Roy.
    Fijn te lezen dat je weer goed geland bent en alles relaxed verloopt. Geniet ervan in Quito.
    Hasta luego, Ton ;-)))

  • 04 December 2010 - 20:10

    Lex Luhu5 Oet Aamie:

    Jonge gooie reis en geneet mer lekker.Grt van ut kouwe Mestreech.Ouch van Han en de Kids

  • 04 December 2010 - 23:12

    Ex-medereiziger:

    Hey Kerel,

    Klinkt weer allemaal top!ondanks dat je minder goed voorbereid op reis ging dan wij vorig jaar, zie je nu misschien nog meer van de stad als toen. Maar dan natuurlijk nog de vraag; viel 't me, of viel 't tegen? Als 't goed is weet je wat ik bedoel! :p

    Have fun en geniet ervan!

    Mzzl Patje

  • 04 December 2010 - 23:17

    Yvonne:

    Hola Roy,
    Je bent toch echt een geluksvogel maar dat is je van harte gegund.
    hier ligt het vliegverkeer weer gedeeltelijk plat i.v.m. sneeuw, dus je bent net op tijd vertrokken.
    Geniet maar van alle feesten en alles wat op je pad komt en hou ons op de hoogte. Succes met je spaans!
    Groetjes, Yvonne.

  • 05 December 2010 - 05:51

    Marjolijn S:

    En je bent weer op reis, kon ook niet anders ;-). Super hoor, geniet ervan!
    X vanuit NZ
    Marjo

  • 05 December 2010 - 11:14

    RON En Petra:

    Hoi gabber.

    Leuk dat je nog effe langs kwam,kunnen we wel warderen.
    Leuk voor je dat je al een rondje kroeg hebt gekregen van jullie kennissen ,ik hoop dat je er geen hoofdpijn aan over hebt gehouden.
    verder een goede reis toegewenst.

    Dikke poen

  • 06 December 2010 - 08:55

    Jonnie:

    Hoi Jung
    Dat hebst wir schwan gereigeld ,is toch mekkelijk vrundsjes uver de ganse weireld die wir vrundsjes hebbe wha ste terecht kins,pas op dich zelf en jel veul spas.
    ps de schnie is weg

  • 08 December 2010 - 17:45

    Reus:

    bij ons is het mooi weer
    heb je al een nieuw telefoonnr
    groetjes aan alle nieuwe vrienden van je

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

roy

Heey daar vriendje/vriendinnetje, Als je dit aant lezen bent, zit ik waarschijnlijk in de zon met een cocktailtje van de zonsondergang te genieten hopelijk omringd door veel nieuwe vriendjes. Op deze site zal ik verhalen publiceren:P van mijn avonturen. Hoop dat je ze leuk vind. Veel lees plezier. xxxx

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 51520

Voorgaande reizen:

22 November 2015 - 08 Maart 2015

zuidoostazie!!

19 November 2012 - 19 Februari 2013

LA vida de cuba y mitel de americas

28 November 2011 - 04 Februari 2012

diving the philipine, malysia, bali and lombok

05 December 2010 - 01 Maart 2011

Quito en omgeving,, Curacao en NY

06 December 2009 - 07 Maart 2010

Thailand and the golden triangle

10 September 2007 - 10 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: