Laatse dagen Curacao - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van roy penners - WaarBenJij.nu Laatse dagen Curacao - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van roy penners - WaarBenJij.nu

Laatse dagen Curacao

Door: Royke

Blijf op de hoogte en volg roy

31 Januari 2011 | Verenigde Staten, Miami

Tijd vliegt stiekem sneller dan je soms wil en is er nu ook al een einde gekomen aan mijn curacaoperiode. De laatste weken waren zeker top, mijn medehuisgenoten hadden dus ook vrij gehad en zijn er naast de nodige uurtjes in de kroegen ook nog veel andere dingen gedaan.

Met Niels ben ik nog 2 duiken gaan doen 1tje bij de tugboot bij de caracasbaai. Super vette octopus gezien en een dikke barracuda. We hadden geen duikcomputer bij ons dit keer want die was al weg, maar dankzij uitstekend rekenwerk kwamen we precies op tijd boven water. Stroming viel mee en was een easy duik. Hoe anders was die 2e duik bij snakbaai. Dikke stroming, maar gelukkig waren we erop attent en hadden we de duik goed gepland, er lag een boei en een soort van visfuik op 6 meter en als we daar weer aankwamen op de terugweg moesten we schuinrechts afslaan en we kwamen precies uit, dat was wel een kikken gevoel deden ook onderwater een skybox. Onder water was er veel mooi koraal en toch wel een aantal mooie vissen zoals een cudlefish en een groep angelfishes. Op een moment dat ik een beetje aan het klooien was met water in mijn duikbril, voel ik Niels trekken aan mijn vinnen, ik kijk beter vooruit, schrik ik me dood want voor me komt er een dikke groene mureen uit zijn hol. Boh had ik die bijna een kopstoot gegeven, nog even blijven ronddrijven en hij kwam daarna ook nog ver uit zijn schuilplaats dus dat was vet!

Heb ook nog met een duikschool een duik gedaan bij de water toren, was ook wel leuk, maar we zouden gaan duiken op een wrak, the superior producer, maar er lag weer een cruiseschip!! Slecht gepland van de duikschool, beetje jammer zeker ook omdat het mijn laatste kans was. Dusja….reden om ooit terug te gaan.
Leuk was wel dat de pionospeler van de sopranos bar met ons meedook dus savonds daar nog een drankje gedaan en die gast was goed! En de dag erna nog daar voetballen gaan kijken twente psv, waaarbij bijna de hele kroeg voor psv was en raad eens wij juichte toen twente won haha.

Wat ook mooi is als het bier op is kun je naar een Chineeswinkeltje/barretje gaan en die zijn echt nog tot laat open en als die zelfs dicht zijn hebben altijd Freddy nog…das een gast die altijd wel bier heeft liggen die hij verkoopt aan een woonhuis in punda aan de nieuwestraat en als die zelfs alle bier heeft verkocht. Zijn we zo een goede klanten van de kroeg dat we daar wel een doosje kunnen regelen. Valt me net in dat dat ook op mijn laatste dag is gebeurt…maar dat lees je zo wel

Heb de laatste weken ook zoveel ossenhaas gegeten ( soms zelf 2 keer als avondeten en bij de snack snachts) dat ik het nu eigenlijk niet meer kan zien haha eigenlijk slecht te geloven, maar die goedkope pasta hier smaakt nu vet goed. Over een paar weken in ecuador weer genieten van lekker vlees.

Laatste dag was ook super, eerst wat drinken inde nettobar met Atti en Iva, erna uiteten om vervolgens in de tijd te belanden, bermuda, cinco en uiteindelijk thuis. Het was inmiddels al laat en thuis nog gezellig gemaakt met de ventilator. Dus besloten om maar niet meer te gaan slapen want moest om half 7 op het vliegveld zijn. Helaas komt de man met de hamer altijd, soms slaat hij minder hard maar deze keer….zat nog niet in mijn stoel of ik sliep, in Miami aangekomen moest ik de bus in. Dat is dus niet en dus ook echt niet leuk met een kater, 2,5 uur met 3 keer overstappen later kom ik eerst het verkeerde hostel binnen, gelukkig ligt dat van mij om de hoek dus dat ging nog wel. Maar mocht je pas om 3 uur je kamer binnen…dus gestraft genoeg denk ik zo. En nu op voor 13 dagen Miami, al veel dikke autos gezien maar dat horen jullie later.

Hoe is het leven trouwens bij jullie? Hoop dat alles goed gaat!!

  • 31 Januari 2011 - 17:22

    Patje:

    Toppie, ik ben al helemaal op de hoogte! ;) Mooie auto's, vrouwen met veel te veel botox en allemaal om zien en gezien te worden! ;)

    Enjoy mate!

  • 31 Januari 2011 - 19:45

    Pascal (Stein):

    Penner maan,

    Ja hier komt de carnaval eraan. Persoonlijk heb ik nu een weekje vrij, maar natuurlijk druk druk. Ik ben net terug uit Bruxelles, woensdag nog een prestatie van mijn studie inleveren. Charlotte is sinds vrijdag erg ziek (koorts, veel hoesten, dus weinig slaap). Vandaag weer een beetje gesneeuwd!
    Maar....die verhalen van jouw zijn echt super om te lezen, nice jongen. Nog veel plezier daar kerel, alle goeds.... Cheers....

  • 01 Februari 2011 - 07:12

    Ewoud:

    Roy je stelt me teleur een beetje juichen voor twente... :(

    Afgelopen weekend in maastricht geweest, was weer top!Als je terug bent moeten we daar maar weer eens gaan stappen!!

    Veel plezier in Miami

  • 04 Februari 2011 - 18:59

    Carine:

    Hoi roy
    Hier alles goed .
    Andre is nu ondertussen weer een weekje thuis.
    De aankomst was geweldig het was er erg druk en zijn 4 zussen waren er ook bij. Andre was echt verbaasd dat hij zijn zussen zag dat had hij echt niet verwacht hij vond het geweldig.
    Nu hebben we 2 weken vakantie waar van al weer 1 week om is.
    Miami lijkt me wel geweldig we horen het wel in het volgende verhaal.
    Dikke knuffel vanuit Uden Carine en Andre

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

roy

Heey daar vriendje/vriendinnetje, Als je dit aant lezen bent, zit ik waarschijnlijk in de zon met een cocktailtje van de zonsondergang te genieten hopelijk omringd door veel nieuwe vriendjes. Op deze site zal ik verhalen publiceren:P van mijn avonturen. Hoop dat je ze leuk vind. Veel lees plezier. xxxx

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 51517

Voorgaande reizen:

22 November 2015 - 08 Maart 2015

zuidoostazie!!

19 November 2012 - 19 Februari 2013

LA vida de cuba y mitel de americas

28 November 2011 - 04 Februari 2012

diving the philipine, malysia, bali and lombok

05 December 2010 - 01 Maart 2011

Quito en omgeving,, Curacao en NY

06 December 2009 - 07 Maart 2010

Thailand and the golden triangle

10 September 2007 - 10 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: