springen of niet........... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van roy penners - WaarBenJij.nu springen of niet........... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van roy penners - WaarBenJij.nu

springen of niet...........

Door: Royke

Blijf op de hoogte en volg roy

21 Januari 2011 | Nederland, Amsterdam

Je spring niet, je springt niet….en dan doe je het toch, schreeuwt binnenmonds ff heel hard…plons en je ligt in het water. Je kont brand een beetje want je kwam een beetje raar terecht maar dat mag de pret niet drukken, want de foto is mooi geworden.

Met de mannen zijn we richting westpunt gereden, lekker springen van rotsen, snorkelen en chillen op het strand. Alleen de onderwatercamera heeft het weer niet overleefd dus die moet nog ff drogen en hopen dat ie het weer doet in Miami volgende week vrijdag.

Vorige week zijn we voetballen gaan kijken in de sopranos bar in het riffort, tijdens het kijken kwamen we erachter dat woensdag Ajax-Feijenoord zou worden gespeeld en of we dan krukken en een tafel wilden reserveren. Thijs kijkt die barman aan en vind het helemaal geweldig, super vet dat hij een stoel kon reserveren, komen daar aan alle 4 onze stoelen hadden zijn naam erop, helemaal top. Waren er al om 3 want het weer was niet helemaal top dus ja dan maar meteen in de kroeg in. Zouden eerst om 8 gaan uiteten maar dat hebben we niet gered, het werd een snackje ( lik mijn vingers ) langs de weg. Erna nog ff langs de telemonstraat ( het andere huis van onze huisbaas) daar nog wat gedronken met de andere naar het TMF cafe.

Zijn ook naar jan tiel geweest, maar doordat het slecht weer was ben ik met Niels gaan snorkelen. Maar niet voor het strand maar buiten langs de kust af naar een klein strandje. Heen weg was wel ff pittig tegen de stroom in en terug lekker chil. Vet veel mooie dingen gezien, een kleine witte gestippelde zeeslang, een groene mureen die zijn kop uit kleine opening van een groot stuk koraal stak. Ook een aantal scholen vissen gezien, die samen met een trompetvis aan het spelen waren, een porkeypine ( opblaasstekelvisje ), een angelvis ( ovaal, mooi zwart met gele vlekken ) en wat aangespoelde mensen op ons verlaten strandje halverwege waar we pauze hielden en rarara wat waren die aan het drinken een fles rum.

We hebben ook een huisliedje hier op de hugenhotlz…..een kip, een paard en een koe gezongen door want want! Dus aangezien jullie toch dit zijn aan het lezen, even youtube aanzetten en die nummer luisteren.want iets beter hebben jullie toch niet te doen.

Ohja der is ook nog wat gebeurt tijdens het boeken van mijn ticket, maar dat lieve kijkbuis kinderen dat is iets voor de volgende keer, en nu allemaal oogjes dicht.

Xx roy

• 22 Januari 2011 - 14:32

Yvonne:

Ha die Roy,
    Zo te lezen heb je het helemaal naar je zin op Curacao. Vergeet niet recepten te vragen van al die lekkere dingen die je daar naar binnen werkt, misschien kan er iets van die heerlijkheden op jullie menukaart komen in Bung en kunnen wij van de zomer ook eens lekker internationaal smikkelen! Volgende keer een kussentje in je zwembroek met springen, dan komt het niet zo hard aan. Geniet ervan.

Groetjes, Yvonne.

• 23 Januari 2011 - 09:18

Berdien:

Hey roy,

Jij hebt het weer goed voor elkaar, al weer lekker op Curacao. Toe maar weer. Geniet der van!
    Dat gaat vast wel lukken.

Groetjes Berdien

• 23 Januari 2011 - 15:16

Patje:

Achjaaa... je kunt t slechter treffen, maar met een volle fles rum komt het altijd weer goed! Hier is het ook slecht weer, dus je had net zo goed thuis kunnen blijven!;)
    Waar is de foto van je Jump?

Gr. Patje

• 27 Januari 2011 - 15:53

Carine:

Hoi roy nog 1 nachtje en dan is andre eindelijk thuis.
    Ze zijn vanmiddag aangekomen in kreta . morgen 28-01-2011 zou hij rond 17u30 aankomen in eindhoven joepiiii
    Vele groetjes Carine