Indonesias eat, pray, love roy! (Eng version incl) - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van roy penners - WaarBenJij.nu Indonesias eat, pray, love roy! (Eng version incl) - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van roy penners - WaarBenJij.nu

Indonesias eat, pray, love roy! (Eng version incl)

Door: Royke

Blijf op de hoogte en volg roy

12 Januari 2012 | Indonesië, Ubud

And we have a winner! Yvonne heeft dit keer gewonnen een origineel malijsisch goodluck armbandje!

Lager volgt de nederlandse versie


Ill will start with a litle english version which i promised some fellow travalers! So i ended up going to bali, first few days i spend in legian near the coast in the south where i became a super cool surfdude! After some practice on the beach "woody" my teacher got me on the board within the hour! The waves where REALY high almost 1 meter haha. But it was really cool nect day i was very confident and started alone, but after an hour strugling i decided i was better to do another day of having a teacher! Now im in Ubud done some amazing thing, went biking through the ricefields, vistit and drank original bali koffie, went to vulcano hotsprings and ate at some amizing localplaces, like we did in Kuala Lumpur. Tomorrow ill be leaving indonesia again because the weather was not really good and many trips to the giliislands ( super tropical paradise if not raining) have been canceled so im heading for singapore to meet some friends.
So as i told some of you the nicest reaction will win a price. This time a traditional Malaysion (venetian) mask could be yours kisses Roy


Okay zijn we weer! Dus voor degene die het eerste deel niet hebben kunnen volgen, ben ik inmiddels in Indonesie. Eerste dagen waren super! aangekomen in legian, op naar het strand. Waar ze meteen op me vlogen om te gaan surfen, 150.000 voor de hele dag tot ik moe was(13 e)
Is echt super vet ondanks dat de golven niet echt hoog zijn, waren ze perfect om te oefenen en moet zeggen ging prima en stond al vrij snel! natuurlijk wel nadat 'woody' de juiste golf had uitgezocht en dat bleek ook een van de moeilijker dingen. Golf uitzoeken, peddelen, balancere, wachten tot de golf je meeneemt, opduwen, recht staan, balaceren en voila. Klink makkelijk he....nou kom maar eens haha na drie sesies helmaal kapot naar het hotel begon het zoals de volgede steeds meer zou doen te regenen. Een geluk was dat er een super restaurantje regenover me lag waar ik dus de meeste tijd heb doorgebracht.
na nog een dagje gesurf te hebben, ben ik het dorp gaan verkennen en is best groot nog, met veel barretjes en discotheken. Wat super relax was dat mijn kamer ( eigenlijk voor 3, 100.000idr) ook een buiten bad had met warm water! dus daar iedere lekker in gelegen!

Toen op naar Ubud, een beetje een hippieachtig dorp met veel artiesten, rageabars en mooie oude gebouwen! De eerste dagen waren niet zo leuk omdat het continue regende. De dagen erna zou het alleen savonds regenen dus heb ik veel dingen kunnen doen. Zoals naar een koffieplantage met luwak koffie, wereld beroemd omdat het gemaakt wordt van de uitwerpselen van en beestje. die eet de bonen en dan krijgen ze schjinbaar een lekkere smaak, ik heb gepast want 1 kopje koste 4,5 euro. Die dag ook nog naar een vulkaan geweest met hotsprings, heerlijk de halve dag in heet water lopen badderen. Natuurlijk ook een echte Balineese shakramassage gehad.

In die hotsprings een australisch koppeltje leren kennen met hun moeder. Heel gezellig wat gaan eten bij lokaal en sommige wereld bekende restaurantjes ibu oka, bami goeling gegeten (geroosterd varken) bij naughty nuris hun befaamde spare ribs! helemaal top. Gisteren ook nog een fietstochtje gemaakt allemaal bergop.....met de auto en toen heerlijk omlaag door de rijstvelden weer terug naar Ubud. Aangezien de weersvoorspelling niet goed zijn voor bali de komende weken, ga ik morgen weer verder! Singapore word de volgende bestemming, waar ik heb afgesproken met een vriend van Curacao Jonathan( zoon van mijn oude stagebredrijf zie de verhalen van Curacao) dus dat wordt vast een lattertje morgen.

Voor nu ga ik nog een afsluitende massage doen en dan lekker lunchen!

Ohja, de prijs voor de leukste reactie van deze keer is een origineel malijsisch (venitiaans) masker!

ciao en tot snel (tijd vliegt voorbij hier!!)

  • 12 Januari 2012 - 09:28

    Mike:

    Dank je... Ben te laat op mun werk omdat ik 3kwartier gelezen heb op dat Duitse deel!
    Dat masker mag je houden vriend!!

  • 12 Januari 2012 - 13:22

    Fienborsboom:

    Leuke verslagen Roy.de film eat pray love heb ik gezien.dus je hoort je reis te eindigen in Italië.misschien vind je daar ook nog de ware liefde.wie weet.
    Tot ziens,Bay bay

  • 12 Januari 2012 - 13:26

    Fienborsboom:

    Leuke verslagen Roy.de film eat pray love heb ik gezien.dus je hoort je reis te eindigen in Italië.misschien vind je daar ook nog de ware liefde.wie weet.
    Tot ziens,Bay bay

  • 12 Januari 2012 - 13:52

    Yvonne:

    Hoi Roy,
    Voel me vereerd dat ik je eerste award gewonnen heb, vooral omdat de postcode- en staatsloterij me weer niet goed gezind waren. Dankjewel, een Maleisisch armbandje lijkt me te gek! De film eat, pray, love is inderdaad mooi, is ook in boekvorm.
    Wij lezen wel veel over je eten, maar pray en vooral love is nog ver te zoeken in je verhalen, of zijn die massages all-inclusive? Je hebt weer niet stilgezeten op Bali en je zult wel flinke spierballen hebben van het surfen. Wat de koffie betreft; uitwerpselen van een beestje, brrr, ik hou het toch liever bij onze D.E.
    Ik kijk weer uit naar je volgende verhaal.

    Groetjes, Yvonne.

  • 12 Januari 2012 - 17:45

    Patje:

    Ahhuuum... Moet Patje dan maar het boekje over de liefde van Roy opendoen?! ;)
    Laten we 'm maar de eer aan zichzelf houden...
    Maar als ik nou dat prachtige masker win t.w.v. € 5000,- Dan krijgt Roy van mij een cursus nederlandse taal schrijven en Mikey een cursus Engels lezen cadeau! :)

  • 13 Januari 2012 - 00:06

    @patje:

    Graaaaaag Patje! Doe eens wat boekjes open! Wel int Nederlands! Ik krijg niet veel los bij hem! Behalve dat ie Zweedse en Ijslandse heeft leren kennen! Maar vroeger was leren kennen ook meteen van binnen en buiten... Tis vroeger niet meer he!

  • 13 Januari 2012 - 00:24

    Patje @ Mikey:

    Nee, hij is een beetje hand tam aan 't worden... in ieder geval zijn wilde haren de laatste tijd verloren... tja en die wat niet zo wild zijn, dat zijn er niet zoveel! :P

  • 13 Januari 2012 - 12:27

    Yvonne:

    We wachten gewoon af tot Roy terug is en zijn eerste boek over zijn reizen gaat verschijnen dat waarschijnlijk de titel "Eat, drink, love" zal hebben. Wordt misschien een bestseller als hij zijn geheimen wil prijsgeven. Zijn er nieuwe foto's onderweg ?

    Groetjes.

  • 13 Januari 2012 - 21:29

    Patje:

    Moeders doet wel erg haar best voor dat masker...

  • 14 Januari 2012 - 00:25

    Yvonne:

    Tja Patrick, Roy heeft ons zelf uitgedaagd en aan alle reacties te zien werkt het wel. Trouwens, als jij me zo'n mooi masker mee had gebracht van de Filipijnen had ik niet zo mijn best hoeven doen en wie klaagde altijd over te weinig reacties?

    Liefs, Moeders.

  • 14 Januari 2012 - 22:08

    Sammy J Lieve Zusj:

    Hey hey broertj, ik app je ook elke dag maar hoorde al dat dat niet meetelde duss daarom Hier nu pas mijn berichtje op deze sitewant vorig jaar toen je op reis was stuurde mam ook hier op berichtjes en dii waren nogal persoonlijkhihi en dat was dan weer niet goed.Leuk dat j j zo goed ammuseert en was het stappen nog leuk geweest in dat coolle gebouw hafe fun en tot apps en triuwens sammi houd ook van cadeautjess hoor...kusjess ook vn ahmed, tosca en quincy ookal win ik niet vind j toch wel lief hoor LoveYou

  • 16 Januari 2012 - 19:40

    Servé Oet GÄÖL:

    Nou, nou!
    Ik krijg waterige ogen van jou en je foto's.
    Doei.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

roy

Heey daar vriendje/vriendinnetje, Als je dit aant lezen bent, zit ik waarschijnlijk in de zon met een cocktailtje van de zonsondergang te genieten hopelijk omringd door veel nieuwe vriendjes. Op deze site zal ik verhalen publiceren:P van mijn avonturen. Hoop dat je ze leuk vind. Veel lees plezier. xxxx

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 51513

Voorgaande reizen:

22 November 2015 - 08 Maart 2015

zuidoostazie!!

19 November 2012 - 19 Februari 2013

LA vida de cuba y mitel de americas

28 November 2011 - 04 Februari 2012

diving the philipine, malysia, bali and lombok

05 December 2010 - 01 Maart 2011

Quito en omgeving,, Curacao en NY

06 December 2009 - 07 Maart 2010

Thailand and the golden triangle

10 September 2007 - 10 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: