Bon nochi, mijn eerste weekendje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van roy penners - WaarBenJij.nu Bon nochi, mijn eerste weekendje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van roy penners - WaarBenJij.nu

Bon nochi, mijn eerste weekendje

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg roy

18 September 2007 | Nederland, Amsterdam

Bon nochi,

Jullie liggen waarschijn allemaal lekker te slapen, misschien een enkeling die op maandagnacht wakker is:)…..maar mijn avontuur gaat hier verder…..

Heerlijk weekend gehad….lekker aan het strand gelegen. zaterdag naar Mambo geweest, flinke bruine tint gekregen:P Heb smiddag ook mijn auto kunnen halen…heerlijk in de airco overal naar toe. Het is een echte Amerikaanse pimpbak, maar rijdt echt relaxed, net een botsauto, automaat rijden (hieronder te bezichtigen)

Vrijdag voor het eerst echt wezen stappen met mijn huisgenootjes bij de opening van een Nieuw cafe op een boot die op waaigat ligt. Was vet gezellig en goedkoop omdat het de opening was, voor 25 gulden (tientje) helemaal…..hahaha. De rest van de dagen heb ik me wel gedragen hoor:P Gisteren eerst ff op bezoek geweest bij atti en erna ff naar het strand maar was niet zo super weer dus vroeg naar huis. Om 7 naar Wet en Wild op Mambo, was het echt gezellig, is daar elke zondag van 5 tm 8 happy hour (ja patje en bennie…nog niet overtuigd) Was met willemien, het enige huisgenootje dat me niet in de steek liet…totdat we daar waren want ze had al snel een marinier geschoten haha Alleen toen we om 10 uur zouden gaan was zij verdwenen hahaha dus ik die andere mariniers op verkenning uit gestuurd, kwam ze om kwart voor elf met een dikke smile op haar gezicht aanzetten.

Vanmorgen lekker vroeg opgestaan, op je eerste stage dag wil je wel op tijd zijn natuurlijk. Kreeg eerst een rondleiding op de drie boten en hun kantoorgedeelte, heb in ieder geval leuke collega’s:) Daarna heb ik met één van de gidsen de kajak tocht gevaren, echt leuk om te doen en smiddag op kantoor gezeten.

Was om half 5 klaar, dus kon ik de was even gaan doen , dit houdt in: de was in een zak….de auto in…richting wasserette rijden...zak afgeven en morgen gewassen en opgevouwen ophalen…het echte gevoel van op jezelf wonen:P

Dit was hem dan weer live vanuit Curaçao

Spreek jullie snel weer,

kus Roy


Ps. Bedankt voor alle lieve berichtjes…..en papa als je dit leest moet je Samadi maar een lekker ROSE (erg belangrijk!!) snoepje geven of twee!!

  • 18 September 2007 - 08:40

    Marijnthuuh:

    Royke jonge je maakt er weer een feestje van daar, ik hoor het al :P Heel veel plezier daar en tot over een jaartje weer he (ben er zelf ook ff tussenuit straks ;P) Succes kerel!!!!

  • 18 September 2007 - 08:58

    Denise:

    Hoi Roy..

    Nou zo te lezen heb je t wel na je zin..
    Heel veel plezier geniet er maar lekker van..

    Kusje Denise

  • 18 September 2007 - 09:11

    Plien:

    Hi Roy,

    Super hoor, ik herinner mij die Wet en Wild avondjes ook nog wel :)
    Echt een patserbak, niet normaal.
    Haha, dat te vergelijken met die Mazda 121 van ons toen....

    Party-on skatje...

    Dikke knuf Paulien

  • 18 September 2007 - 09:44

    Mich:

    Hoii Royke!! Hier een dikke knuffel vanuit het altijd gezellige Breda :D Klinkt heerlijk zoals je daar bezig bent!! Over 2 maandjes zit ik een eilandje verderop en wie weet ben ik nog wel een keer in die 5 maanden op Curacao!! Zou gezellig zijn, kun je me daar rondleiden :D.. Nou geniet er lekker van en neet te zaat he!!

    Dikke poen Mich

  • 18 September 2007 - 12:20

    Richard:

    waarom heb ik geen enkel gevoel van medelijden... is er ook nog iemand die je auto poetst, voorrijdt en afvult...?

    Ben benieuwd wanneer het echte leven begint, "working nine to five what a way to make your living"

    Als ik dit lees ben ik bang dat..

    greetz

    Ri Daddy

  • 18 September 2007 - 13:40

    Sammy:

    het broertje heb vandaag mijn exames gehad mahnja helaas voor watergolven beetje teerg zenuwachtig en afgekeurd omdat ik het niet binnen de tijd af had alles viel er gewoon uit... Maar de andere 2 dingen wel gehaald :D twee 7 toch nog wel goed eh !! ...veel plezier nog dikke kuss...je zusj

  • 18 September 2007 - 17:56

    Peet:

    Sow klinkt behoorlijk goed d8 ik zo, lekker hoor!!!
    Zelf ondertussen in de gevangenis begonnen, ander weereldje maar wel erg gezellie :-) Plezierig nog...

    x peet

  • 18 September 2007 - 22:12

    Hilversum De Gekste!:

    Hey Harry, Leuk bakkie, heb je hem nou gekocht of gehuurd? tsja we hadden daar gewoon vorig jaar met z'n tweeen kunnen zitten. Dat was wel ff anders dan een stage bij Sportcafe Rijen! Flink woeste avondjes geworden daar denk ik! Nou jongen, veel plezier nog en ik kijk uit naar je volgende verhaaltje!

    Ciao Len

  • 19 September 2007 - 11:01

    Ana:

    Tis hier koud. Zelfs in de klas vriezen mijn tenen er af:(

  • 23 September 2007 - 09:22

    Carine:

    hoi neefje leuke site we zullen regelmatig een kijkje nemen.

  • 24 September 2007 - 13:09

    Carine:

    hoi roy leuke fotos en een mooie auto het lijkt hier wel herfst regen en veel wind ik denk vaak aan u lekker warm en geen jas hoeven aan te doen heerlijk de groetjes uit uden.

  • 24 September 2007 - 14:19

    Rini :

    hi Roy,ben nog even langs geweest bij je ouders, leuk dat je pa(Math) wakker belde om hem alsnog te feliciteren,en zo te horen en te lezen bevalt het je tot nu toe prima, wel een leuke car, echt iets voor jou,hi hi hi.
    Verder wensen Wil en ik jou heel veel leerzame dagen en geniet van de vrije uurtjes, maar wordt niet te bruin, want dat is niet leuk voor ons, groetjes vaan us oet Itteren.

  • 25 September 2007 - 12:33

    Mam:

    hoi roy zondag je gemist in de balle tent kapot maar je zusje heeft goed haar best gedaan en niet op zen curacos gewerkt anne heeft het uit met roel ze doet alleen nog maar feesten had je toch gelijk ha ha ze mist je het is klote weer hier 15 graden dus geniet maar van alles daar love yo dike poen mam

  • 25 September 2007 - 16:07

    Sammy:

    yes joepiej...!! sammy geslaagd vandaag een 8 voor verven en een 6 voor watergolven haha oma heefft nu weer een kleurtje in de haren door mijn doen maar is wel mooi duss:)... mahnja... uhmmm gisteren gezakt voor 2 exames duss moet nog even wachten op mijn diploma En hoe gaat het daar? al veeel meisje versierd doe maar geniet nog maar voordat je aan de vrouw zit haha.. Hier is alles goed.. en met mij en ahmed ook, dikke zoennn je kleine zusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

roy

Heey daar vriendje/vriendinnetje, Als je dit aant lezen bent, zit ik waarschijnlijk in de zon met een cocktailtje van de zonsondergang te genieten hopelijk omringd door veel nieuwe vriendjes. Op deze site zal ik verhalen publiceren:P van mijn avonturen. Hoop dat je ze leuk vind. Veel lees plezier. xxxx

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 51521

Voorgaande reizen:

22 November 2015 - 08 Maart 2015

zuidoostazie!!

19 November 2012 - 19 Februari 2013

LA vida de cuba y mitel de americas

28 November 2011 - 04 Februari 2012

diving the philipine, malysia, bali and lombok

05 December 2010 - 01 Maart 2011

Quito en omgeving,, Curacao en NY

06 December 2009 - 07 Maart 2010

Thailand and the golden triangle

10 September 2007 - 10 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: