eerste stage week 25 sept - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van roy penners - WaarBenJij.nu eerste stage week 25 sept - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van roy penners - WaarBenJij.nu

eerste stage week 25 sept

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg roy

25 September 2007 | Nederland, Amsterdam

Eerste stage week

Ohla dushi’s

Eerste stageweek zit er op, veel gezien en veel gedaan. Het werk is leuk en afwisselend en kreeg veel gelegenheid om dingen te ondernemen. Ben ondermeer woensdag al mee geweest naar klein curacao, wel zeeziek geworden op de boot, wordt dus later geen piraat:P Het eiland is wel heel mooi, met een paar oude vuurtorens, een scheepswrak en prachtige snorkelplekjes.
Wilde na het werken nog op stap gaan, maar is niet gelukt was om 06.00 begonnen en was pas om half 7 klaar een beetje nakletsen wordt het al gauw half 8. Ik met volle moed naar huis, ff douche, een uurtje liggen en dan op stap. Wordt ik midden in de nacht wakker, ben ik maar blijven liggen hahaha
Donderdag heb ik vrij gehad en ben ik met een paar huisgenootjes naar Porto Marie geweest, een hele mooie baai waar je kan snorkelen en duiken. Heerlijk ontspannen met een boekje lekker de hele dag liggen lezen.
Vrijdag weer lekker gewerkt en savonds wezen stappen, eerst met Pietjo en Atti in een kroeg met allemaal antilianen (allemaal al zo zat als een kanon), maar heel gezellig. Erna naar een beachbar geweest, Zanta, was ook heel gezellig. Zaterdag voor het eerst kunnen uitslapen, want was een beetje verdoofd door de alcohol, smiddag lekker gezwommen op Mambo en savonds lekker op het strand met mijn huisgenootjes wat gaan drinken.
Zondag en vandaag aan mijn onderzoek gewerkt, begint zich nu te vormen, ik wil begin volgende week mijn enquête afhebben en de vragen voor de interviews. En morgen ga ik eens kijken hoeveel ik er moet hebben om een representatief onderzoek te krijgen:P hoop niet te veel……

Het is eigenlijk ongelooflijk en onbeschrijfelijk hoe het hier nu is, je leeft continue in de zon, iedereen is relaxed en ik mag hier mijn stage lopen. Af en toe een duik nemen om vervolgens weer fris en fruitig te gaan typen. Zit nu op mijn eigen kantoor (een jacht waar max 60 mensen op kunnen hahah hoe cool) Alleen beetje jammer dat jullie nu niet hier zijn….
Zo meteen lekker naar huis en dan eens kijken wat voor leuks er vanavond op het programma staat of lekker vroeg gaan slapen, misschien beter…zwaar weekend gehad…werken gaat niet over rozen!

Groetjes kusjes,

Roy

PS. Reus (a.k.a. papa) heeft een nummer gevonden waarmee je me goedkoop kan bellen (10 ct per minuut) dan moet je eerst dit nummer intoetsen 0900-0877 of 0900-0784 .en erna mijn nummer van curaçao 005999-6605328.

Live from: curacao

Seru Loraweg 138 Curacao (pakketjes, briefjes en andere leuke dingen hierna toe sturen:P)

  • 25 September 2007 - 08:08

    Nishanthi:

    hey Swa :P

    kon ta bai? hier hopi bon, nou ja lang niet zo goed als bij jou waarschijnlijk. men, ik mis korsou!!!
    geniet er maar van, en de volgende keer op wet & wild moet je maar ffkes een brightje voor mij drinken :D
    have fun ayo nish

  • 25 September 2007 - 08:38

    Ri-daddy:

    Hallo Roy,

    Het is werkelijk waar enorm afzien, afstuderen......ik begrijp dat je hopi bon schrijft, het zou niet goed zijn als je het onder die omstandigheden niet naar je zin zou hebben!

    Aan deze kant alles goed, de herfst is definitely begonnen (ja lach jij maar in je knuistje met dat weer) al hoop ik dit weekend nog een keer te kunnen catamaranzeilen.

    Met de kleine is alles goed, het is een heel lief spookje!

    Groet.

    Ri-daddy

  • 25 September 2007 - 09:44

    Marjo:

    hallo roy,
    we missen jou op het terras,ondanks dat die reus het nu vult. wat heb je een mooie auto echt te gek en je hebt ook een mooi stekkie om te wonen, geniet er maar lekker van want voor je het weet ben je weer terug.groetjes uit GAOL

  • 25 September 2007 - 10:00

    Patrick:

    Hey Kerel,

    Inderdaad, ik hoor 't al, je hebt helemaal niks te klagen!beetje werken, beetje chillen, lang slapen, dat was in mijn stagetijd wel anders.... ;)
    Ben btw sinds vorige week oom geworden!:D
    Ome Patrick, dat klinkt zo oud, heb gelijk een trauma!:p

    Maar goed, ik ga ook maar weer's verder met mijn drukke afstuderen.....

    Have Fun en gedraag je (zo min mogelijk)!!
    Gr. Patje

  • 28 September 2007 - 11:13

    Sammy:

    enn broertje heb je al een nieuwe kapper gevonden.. haha zo een goede als mij vind je toch niet... Geen werk voor me daar begint flink koud hier te worden hoor... het regent maar de hele dag duss niet zo lekker dikke zoenn sammy

  • 28 September 2007 - 16:37

    Peter En Noortje:

    Hallo Roy

    We hoorden net van je vader (bie Stephan) dat je op stage was in Curacao. Te gek vanaf a.s. maandag zijn we ook voor twee weken aanwezig. Misschien treffen we elkaar wel.
    We logeren in Lions Dive

    groete oet Bung
    Peter en Noortje

  • 30 September 2007 - 10:34

    Carine:

    hoi roy hier is alles goed vandaag veel motregen.je begint het al ardig naar je zin te kregen als we je verhalen lezen.geniet er lekker van en ik hoop dat we je kunnen komem opzoeken in januari vele groetjes en een kusje uit uden. andre en carine( JE TANTEKE )
    P.S. IK HEB VOORTAAN EEN LEESBRILLETJE!

  • 01 Oktober 2007 - 10:15

    JONNIE:

    ha witte ben eindelijk de digitale wereld in gestapt en als eerste jou site opgezocht en,met hulp van mam en sammie,direct gevonden.Leuk om te zien en te lezen Zo lijkt het niet zo ver weg Ik kan zien dat je het naar je zin hebt Ik ga proberen je een mail te sturen dan heb je gelijk mijn adres Veel plezier dikke kus en WERK ZE!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

roy

Heey daar vriendje/vriendinnetje, Als je dit aant lezen bent, zit ik waarschijnlijk in de zon met een cocktailtje van de zonsondergang te genieten hopelijk omringd door veel nieuwe vriendjes. Op deze site zal ik verhalen publiceren:P van mijn avonturen. Hoop dat je ze leuk vind. Veel lees plezier. xxxx

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 51528

Voorgaande reizen:

22 November 2015 - 08 Maart 2015

zuidoostazie!!

19 November 2012 - 19 Februari 2013

LA vida de cuba y mitel de americas

28 November 2011 - 04 Februari 2012

diving the philipine, malysia, bali and lombok

05 December 2010 - 01 Maart 2011

Quito en omgeving,, Curacao en NY

06 December 2009 - 07 Maart 2010

Thailand and the golden triangle

10 September 2007 - 10 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: