de dag begon weer goed:P - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van roy penners - WaarBenJij.nu de dag begon weer goed:P - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van roy penners - WaarBenJij.nu

de dag begon weer goed:P

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg roy

03 Oktober 2007 | Nederland, Amsterdam

Zomaar een dag uit het leven van scooper……..

De dag begon vandaag weer goed…..gisteravond met Benno zitten msnen en ondertussen wat foto’s van mijn gsm op de computer gezet. Zegt dat ding altijd, de tijd staat niet goed ingesteld (nederlands simkaartje) en dan klik ik automatisch op negeren. Na nog wat getikt te hebben en de wekker te hebben gezet, lekker in bed gaan liggen. Mijn boekje uitgelezen….ja Harry was spannend….
Daarna lekker gaan slapen en opgestaan toen de wekker ging, nog best donker dacht ik. Maja ik me met pijn en moeite de douche onder gesluurd, mijn tas ingepakt, eten gemaakt…..piep piep een smsje op mijn curacao’s simkaartje, (denk meteen oh wat leuk, want zo vaak krijg ik geen smsjes HINT:P hahaha) Dus ik open dat smsje…..stond onder andere in: ben op weg om de kleuters te gaan vervelen, toen begon er toch lichtelijk een lampje te branden in mijn vermoeide lichaam…..ik doorklikken…..en ja hoor daar stond ik dan…..Had ik schijnbaar niet op negeren gedrukt maar op aanpassen op mijn wekker telefoon…..was het dus pas kwart voor 2 snacht in plaats van kwart voor 8….en als ik geen smsje had gekregen van dat lieve meisje had ik dus om 2 uur snacht bij mijn baas voor de deur gestaan….dikke kus;)

Maja na een mindere start toch weer wat dingen aangepakt, ben bezig geweest met de taakverdeling en regelgeving blablabla, houd dus in dat er tig werklijsten zijn zodat niemand eigenlijk weet wat hij doet, dus maak ik maar één heel duidelijke. Nu bijna tijd om naar huis te gaan en vanavond waarschijnlijk naar de film op Mambo, als ik mn vriendjes meegaan.

Nou we zijn weer een weekje verder en een stuk bruiner:P en begin nu zelf heel blond te worden (zoals toen bij jou patje in kreta). Maar heb natuurlijk niet alleen gewerkt. Afgelopen week ben ik naar de finale geweest van het Curaçaose kampioenschap honkbal en naar een dragrace waar motor en auto races werden gehouden over 400 meter. Dat was echt vet, super opgevoerde en gepimte auto’s, één auto knalde de afstand in nog geen 7 seconden en hij kon nog sneller heb ik me laten vertellen door een local. Heel leuk, want echt super veel antilianen doen mee aan dit soort races en komen er altijd een paar duizend kijken. Volgende maand is er weer een, maar dan gewoon met auto’s die ook op de weg rijden. Ga ik zeker een kijkje nemen! Of meedoen….nee toch maar niet….(kom maar bennie met de reacties hahaha)

Ook wezen stappen natuurlijk, had vrijdag en zaterdag vrij, dus kon flink los gaan. Ben weer op die boot geweest waar ik ook bij de opening was, een chillen tent waar je gezellig wat kan praten en kan drinken. Weer een paar mensen leren kennen, waar ik vanavond maybe mee naar de film ga. Ben ook nog bij Atti geweest, ff laten verwennen, want dan hoef ik niet te koken…hahaha heerlijk zalm gehad met sla en aardappel uit de oven. Had om 7 afgsproken, maar was er pas om 8, in slaap gevallen….hij meteen: “antiliaanse uurtje”…maar hier ben je nooit te als je maar een reden hebt….en ik moest slapen hahaha.

Nou ga jullie weer verlaten, nog ff van de avondzon genieten en hopen dat de muggen me met rust laten. Wel leuk nieuws gehad, papa en mama komen al in november (16 tm 30) dus ben ik sowieso niet alleen op mijn verjaardagsfeestjuh.

Ayo

Roy

  • 03 Oktober 2007 - 03:17

    Patje:

    Hey Blondie,

    Geen nieuws is goed nieuws, maar dit nieuws klinkt ook niet verkeerd!!:p Haha!
    Ben natuurlijk net terug van stappen, dus een goede reden om jou als eerste te krabbelen...! :D Lijkt me btw heerlijk om te vroeg op te staan, dan kan je weer een paar uur je bed in duiken, als je er op tijd achter komt tenminste!;) Zou ik maar niet te vaak doen!
    Ik ga nu maar's lekker slapen.... Weltrusten!

    X Patje

  • 06 Oktober 2007 - 15:12

    RINI:

    hoi Roy,wat een leuk spontaan berichtje schrijf je weer, zo te lezen heb je meer vrije tijd dan hier, dus lekker genieten zolang je kan, ben vanmiddag nog even bij (MA en PA) geweest koffie leuten. Hoorde daar al van hun vakantie(verjaarsuitje) bij jou, gezellig dat ze komen aanwaaien bij jou, hoop dan wel dat je ook vrije dagen(uurtjes) heb om van hun te genieten. Ze missen je toch echt wel, denk ik, hun grote zoon, maar de 1ste weken heb je er al opzitten, wat gaat het allemaal snel, hier verder geen apaprt nieuws, hebben wel lekker weer gehad de afgelopen dagen, dus we hebben ook fijn van het najaarszonnetje kunnen genieten, nou Roy, zou zeggen hou je taai, tot de volgende breefing, groetjes oet Ittere vaan Wil, Rini en unne dikke poet vaan uzze Forza hihihi.

  • 08 Oktober 2007 - 08:27

    Mam:

    he roy alles kids hier zondag leker druk geweest veel gelachge met anne wil het uitje wel naar jou kommen dan hoef ze niet zo lang te wachten tot in maart ook nog veel vragen van klanten hoe het met je gaat je krijg veel groetjes somani heef de snoepjes gehat de reis is geregeld zorg jij maar dat we kunne slapen anders kruup ik wel in jouw bed haha ahmed is vandaag op keuring bij de politie in appeldoorn sammy gaat vandaag met leslie oeffene voor knippen kan her doen in november of januari pepe komt vandaag he hat het klijne vlietuig niet ze waaren stuk ballen kan hij met de bus naar schipol ben je al zo bruin en blond dat je de meide van je af moet slaan veel plezier verder groete en dike poen mam

  • 10 Oktober 2007 - 10:22

    Claudia:

    Ha Neefje!

    Zo te lezen heb je het daar goed naar je zin. Ben jaloers!!

    Je krijgt de groetjes van oma, huub, ria en ook van dave natuurlijk.

    Groetjes Claudia

  • 10 Oktober 2007 - 19:32

    Janneke:

    Hallo Roy,
    Je vraag je misschien af wie ik ben?! Nou, ik ken jou ook niet, maar heb je naam en site van Lotte Aalders gekregen. Ik was in Doetinchem en heb bij haar slippers gekocht, voor mijn aanstaande verblijf, jaja, ook op Curaçao:-D
    Zij vertelde enthousiaste verhalen door jouw site en ik ben zo brutaal om een berichtje achter te laten met een vraag! Ik kom namelijk 30 december voor zeker een half naar naar het eiland. Ik ben bezig met een baan in het onderwijs. Natuurlijk moet ik ook onderdak hebben. Ik weet niet of jij me zou kunnen helpen of goeie tips hebt? Die kamer van jou ziet er namelijk niet verkeerd uit!
    Hopelijk heb je zin/tijd om een berichtje te sturen naar jannekevanzandbrink@hotmail.com.
    Hoe dan ook, veel succes met je stage en plezier in de zon! Ik ben er ook echt aan toe!
    Groetjes, Janneke

  • 13 Oktober 2007 - 15:52

    Carine:

    hoi roy alles gaat goed met u wij zitten nu in bunde gaan straks vakantie uitzoeken voor in januari langs te komen .het is hier vandaag lekker weertje geweest 19 graden.sammy komt net binnen is gaan paardrijden vele groetjes uit bunde andre carine


  • 18 Oktober 2007 - 19:11

    Elsa:

    sorry dat ik zo lang niks van em heb laten horen maar ik heb het zo ongelooflijk druk op school.......
    ik vind ht super dat je je vermaakt......
    en hoop dat je snel weer terugkomt..

    Ik denk aan je!

    Dikke kus....

  • 21 Oktober 2007 - 07:30

    Rini:

    Hi Roy, niks nieuws te lezen, maar toch even een berichtje aan jou.Jij hebt natuurlijk weer lekker zonnig weer, hier is het al redelijk koud, vooral s'nachts.Maar gisteren(zaterdag) had het flink al wat gevroren maar met de zon was het een hele fijne nazomerdag.Bij ons in Itteren gaat alles goed, hopelijk bevalt het jou nog steeds daar , of mis je de Limburgse gezelligheid al een beetje, denk het niet vooral met het mooie weer bij jou, nou Royke hou je taai en unne dikke poen vaan Rini oet Ittere, doeiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

roy

Heey daar vriendje/vriendinnetje, Als je dit aant lezen bent, zit ik waarschijnlijk in de zon met een cocktailtje van de zonsondergang te genieten hopelijk omringd door veel nieuwe vriendjes. Op deze site zal ik verhalen publiceren:P van mijn avonturen. Hoop dat je ze leuk vind. Veel lees plezier. xxxx

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 51528

Voorgaande reizen:

22 November 2015 - 08 Maart 2015

zuidoostazie!!

19 November 2012 - 19 Februari 2013

LA vida de cuba y mitel de americas

28 November 2011 - 04 Februari 2012

diving the philipine, malysia, bali and lombok

05 December 2010 - 01 Maart 2011

Quito en omgeving,, Curacao en NY

06 December 2009 - 07 Maart 2010

Thailand and the golden triangle

10 September 2007 - 10 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: