Overwinteren in het zuiden van spanje - Reisverslag uit Málaga, Spanje van roy penners - WaarBenJij.nu Overwinteren in het zuiden van spanje - Reisverslag uit Málaga, Spanje van roy penners - WaarBenJij.nu

Overwinteren in het zuiden van spanje

Door: Royke

Blijf op de hoogte en volg roy

25 Oktober 2008 | Spanje, Málaga

hola amigos y amigas
Als je dit aant lezen bent, zit ik weer in het buitenland:)

waarschijnlijk op een terras met lekkere tappas, aan het strand of in de boeken. Wat ben sinds 21 oktober in het spaanse malaga om wat zinnetjes in het spaans te kunnen zeggen als ik een leuk spaans meisje tegen kom of als volgens jaar iemand iets wil bestellen in het spaans!

Op deze site zal ik weer verhalen publiceren:P van mijn avonturen in Malaga en omgeving natuurlijk. Hoop dat je ze leuk vind. Veel lees plezier. en laat iets achter, zal ik ook wat vaker publiceren;) besos xxxx

• 25 Oktober 2008 - 22:36

Patje:

Holé Holé Holé!!!

• 27 Oktober 2008 - 12:22

Elsa:

hole hole hole!!!

• 27 Oktober 2008 - 14:35

Ana:

Je kan wel wat oefening gebruiken ja, van alle Spaanse woordjes die je hebt getypt... was alleen het woord 'Malaga' goed geschreven:P Tot wanneer ben je daar? Ik ga namelijk in Januari weer...
    XXX