Overwinteren in het zuiden van spanje - Reisverslag uit Málaga, Spanje van roy penners - WaarBenJij.nu Overwinteren in het zuiden van spanje - Reisverslag uit Málaga, Spanje van roy penners - WaarBenJij.nu

Overwinteren in het zuiden van spanje

Door: Royke

Blijf op de hoogte en volg roy

25 Oktober 2008 | Spanje, Málaga

hola amigos y amigas
Als je dit aant lezen bent, zit ik weer in het buitenland:)

waarschijnlijk op een terras met lekkere tappas, aan het strand of in de boeken. Wat ben sinds 21 oktober in het spaanse malaga om wat zinnetjes in het spaans te kunnen zeggen als ik een leuk spaans meisje tegen kom of als volgens jaar iemand iets wil bestellen in het spaans!

Op deze site zal ik weer verhalen publiceren:P van mijn avonturen in Malaga en omgeving natuurlijk. Hoop dat je ze leuk vind. Veel lees plezier. en laat iets achter, zal ik ook wat vaker publiceren;) besos xxxx

  • 25 Oktober 2008 - 22:36

    Patje:

    Holé Holé Holé!!!

  • 27 Oktober 2008 - 12:22

    Elsa:

    hole hole hole!!!

  • 27 Oktober 2008 - 14:35

    Ana:

    Je kan wel wat oefening gebruiken ja, van alle Spaanse woordjes die je hebt getypt... was alleen het woord 'Malaga' goed geschreven:P Tot wanneer ben je daar? Ik ga namelijk in Januari weer...
    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

roy

Heey daar vriendje/vriendinnetje, Als je dit aant lezen bent, zit ik waarschijnlijk in de zon met een cocktailtje van de zonsondergang te genieten hopelijk omringd door veel nieuwe vriendjes. Op deze site zal ik verhalen publiceren:P van mijn avonturen. Hoop dat je ze leuk vind. Veel lees plezier. xxxx

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 51517

Voorgaande reizen:

22 November 2015 - 08 Maart 2015

zuidoostazie!!

19 November 2012 - 19 Februari 2013

LA vida de cuba y mitel de americas

28 November 2011 - 04 Februari 2012

diving the philipine, malysia, bali and lombok

05 December 2010 - 01 Maart 2011

Quito en omgeving,, Curacao en NY

06 December 2009 - 07 Maart 2010

Thailand and the golden triangle

10 September 2007 - 10 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: