Doodgaan in de sportschool/stappen/duiken@curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van roy penners - WaarBenJij.nu Doodgaan in de sportschool/stappen/duiken@curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van roy penners - WaarBenJij.nu

Doodgaan in de sportschool/stappen/duiken@curacao

Door: Royke

Blijf op de hoogte en volg roy

31 December 2010 | Nederland, Amsterdam

Helaas nog geen aanmeldingen voor de vakantie curacao met privegids gehad, hoewel ik pluisje toch aan het twijfelen heb gebracht, misschien dat ie het nog ff moeilijk krijgt na dit verhaaltje want er is weer genoeg gebeurt.
LET OP ik heb het gevoel dat dit een lange gaat worden….dus neem je tijd, het is toch slecht weer bij jullie en kunnen niet naar buiten door al die sneeuw. ( Totti, eventueel kan ik je ook de luisterversie geven maar dan zullen we moeten skypen:D 0
Ik ben dus 2 weken bij die mensen verbleven en in die tijd is niet echt heel veel speciaals gebeurt. Wel natuurlijk wezen stappen bij Wet en Wild ( iedere zondag groot feest op het strand met happy hours enzo ) cinco, en de twee nieuwe tenten Bermuda en De Tijd. Op zich wel leuk dat er wat nieuwe dingen zijn bijgekomen.
Natuurlijk weer heel wat mensen ontmoet, met eentje die ook Roy heet ga ik nu al 2 weken fitnessen en spinnen. Hij brengt zijn vriendin naar het werk om 7 uur smorgens en dan plakken wij er 2,5 uur sporten aanvast. Ja, ik weet het in Nederland kom ik mijn bed niet uit voor half 11 en op vakantie staat de gek in alle vroegte gewoon te spinnen. Daarbij moet wel gezegd worden dat ik regelmatig middagdutjes doe op het strand en eventueel ook nog een dutje voor het stappen.
Na het sporten gaan we naar het strand, waar we ons aan de bar van Wet en Wild posteren en ontbijten met heerlijke tosties ( stiekem soms al een brightje ) en erna lekker een duikje in de zee!
Sinds een week heb ik ook een kamer in een studentenhuis, kleine kamer maar is wel relax. Huisgenoten zijn ook top dus wat wil je meer he. Dus ik hou het nog wel een paar weken uit hier op het eiland, al zijn de plannen voor een volgende plek wel al in volle gang.
Ik ga de laatste week dat ik op reis ben nog naar New York en daar heb ik kaartje gekocht voor een Basketbal wedstrijd van de NY Knicks en een ijshockeywedstrijd van de NY Rangers geregeld dus dat is al vast iets om naar uit te kijken.
Verder ben ik er over aan het denken of Miami te gaan of de Galapagos eilanden (dat is een eilanden groep waar de natuur bijna onaangetast is en war het duiken super is) . Dat laatste is wat moeilijker te regelen omdat ik afhankelijk ben van anderen. Maar dat is wel de eerste keus, hierover later meer
Ben ook nog bij mijn oude stagebedrijf geweest, was ook heel leuk en ben ook al weer gaan kayakken. Echt super om weer een keer te doen na zo een lange tijd. Samen met Roy ben ik deze week gaan duiken bij Porto Marie en bij Cas Abou. De eerste was leuk maar niet super speciaal, die bij Cas abou eentje om nooit te vergeten haha. Wij vragen hoe ziet het rif eruit, ja is een rechte lijn met een aantal herkenningspunten, heel makkelijk. Wij leuke duik gemaakt, raak mijn duikbuddy veel eerder door zijn lucht dan ik. Dus wij naar boven in de veronderstelling dat we op een 20 min zwemmen uit de kust zijn ( het zijn off shore duiken vanaf de kant dus je moet altijd een stuk uit zwemmen naar het rif) wat bleek nou, dat rif had een curve naar buiten toe haha, moesten we toen dik 45 min terug zwemmen naar de kust. Nou geloof me op het moment dat je weer op het strand bent heb je wel een Polar of een amstel bright verdient. Ik heb nog 2 plaatsen op mijn lijstje om te duiken hier dat is plaats vlakbij de haven van de stad, daar ligt de Superior Producer een groot schip dat daar al jaren ligt en op Klein Curacao. Dat gaan we volgende week gewoon regelen anders raken we weer in tijd nood op het einde.

Met kerst ben ik bij Attie en Iva geweest (waar ik de eerste 2 weken zat) super leuk en wat kunnen die antilianen genieten van eten en drinken gewoon 2 topdagen. Het heeft ook toen gewoon de hele tijd geregend maar de temperatuur is dan gewoon lekker. En vanavond met Nieuwjaar gaan we eerst vuurwerk kijken in de stad en dan naar Mambo waar gerard joling optreed haha daar doen we het voor!
Nou ik ben er nu wel weer ff klaar mee.
Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling en ik hoop dat jullie niet teveel goede voornemens hebben want die worden toch gebroken.
Ayo en tot snel xx Roy

  • 31 December 2010 - 13:30

    Luc:

    Royyyy, Superior Producer moet je doen. Hebben we de vorige keer helaas niet kunnen doen. Ayo

  • 31 December 2010 - 13:38

    Jonnie:

    zat net aan de pc toen je mail binnen kwam dus gelijk gelezen nu moet je niet te veel sporten staks kom je nog helemaal gestroomlijnd terug en moet ik 2x kijken om je te herkennen haha een jel gooie rutjs in het nueie jaer auch van nico en hopelijk gaan de galapagos eilanden door duim voor je xxxxjonnie

  • 31 December 2010 - 13:52

    Deesje Muijters:

    Roy wat een leuke verhalen:D Geniet er maar van!
    Fijne jaarwisseling daar!! xx

  • 31 December 2010 - 14:14

    Patje:

    Mijn goede voornemen is om in 2011 niet af te studeren!:p Zo, zit ik tenminste nergens aan vast!;) Die duik bij de Superior Producer moet je doen, want die heb ik ook gedaan en is echt top om zo'n huge ship te zien liggen!
    Geniet er lekker van en een goeie jaarwisseling en doe de groeten aan Gerard!:p

    Mzzzl

  • 31 December 2010 - 18:28

    Rfa:

    hoi roy, gerard jooooling ??????,
    is dat is iets voor ??????? patje

  • 01 Januari 2011 - 13:21

    Mariska:

    Hej Roy, lekker dat je naar NYC gaat. Ik wil ook. Wie spelen er tegen de NY Knicks? Ik ben afgelopen februari naar NY Knicks - Chicago Bulls geweest.

    I´m jealous, ahhhhh. Dikke xuz

  • 01 Januari 2011 - 16:39

    Pluisje:

    Sssscccccooooopppppppeeeeeerrrrrrrr!!!!!!! Vuile rat. Geloof me, als ik het niet zo druk had op mijn werk en school had ik lang 2 weken Curaçao geboekt en met naar NY gevlogen. Basketbal en Ijshockey kijken beter kan het niet. Dan ook nog eens Miami!!! Ik zeg: volgend jaar herkansing. Geen Budapest, geen Parijs, geen vrouwen. Alleen Scooper en Pluisje naar Curacao en NY!!! Misschien dat we die 2 cq 3 andere Budapest gangers mee krijgen, maar als het aan mij ligt hebben we een deal voor eind dit jaar.

    Wij zitten nu nog in Eindhoven, chillen in onze uitgegroeide stacaravan.

    Scooper, de beste wensen. Veel geluk, liefde wijsheid gezondheid en vriendschap. Geniet nog van je tijd die je verdiend hebt. Als je terug bent gaan we chillen en wellicht nog iets leuks doen met carnaval.

    Gr. Pluisje

  • 03 Januari 2011 - 12:23

    Elsa:

    Dat duikverhaal is echt geweldig!!

    Doe je best voor de Galapagos!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

roy

Heey daar vriendje/vriendinnetje, Als je dit aant lezen bent, zit ik waarschijnlijk in de zon met een cocktailtje van de zonsondergang te genieten hopelijk omringd door veel nieuwe vriendjes. Op deze site zal ik verhalen publiceren:P van mijn avonturen. Hoop dat je ze leuk vind. Veel lees plezier. xxxx

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 51528

Voorgaande reizen:

22 November 2015 - 08 Maart 2015

zuidoostazie!!

19 November 2012 - 19 Februari 2013

LA vida de cuba y mitel de americas

28 November 2011 - 04 Februari 2012

diving the philipine, malysia, bali and lombok

05 December 2010 - 01 Maart 2011

Quito en omgeving,, Curacao en NY

06 December 2009 - 07 Maart 2010

Thailand and the golden triangle

10 September 2007 - 10 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: