Nieuwjaars duik!!! maar dan lekker warm:D - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van roy penners - WaarBenJij.nu Nieuwjaars duik!!! maar dan lekker warm:D - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van roy penners - WaarBenJij.nu

Nieuwjaars duik!!! maar dan lekker warm:D

Door: Royke

Blijf op de hoogte en volg roy

03 Januari 2011 | Nederland, Amsterdam

Allereerst hoop ik dat iedereen dit jaar lief voor elkaar zal zijn, maar natuurlijk ook een beetje ondeugend. Alle goede voornemens overboord gooit want dat gaat hem toch niet worden. In het geval van Patrick zou dat mooi zijn, want zijn goede voornemen was nog ´NIET afstuderen in 2011´ dus daar zal Samantha wel blij mee zijn nu.

Nieuwjaar hier was op zich wel leuk, maar ik vond het een beetje tegenvallen. Muziek was niet top, weinig vuurwerk en er was geen leuke sfeer dus het werd niet al te laat. Hoe anders was het the day after……Nieuwjaarsduik op Jan thiel, Zanzi bar. Die jongens hadden het begrepen. Om 10 uur aanwezig olibollen eten, opwarmen met een zumba les, allemaal een oranje unox muts op en allemaal het water in. Het begon regenachtig, maar werd een super zonnige dag dus voorspelt veel goeds. Na de duik de eerste amstel bright met een kommetje echte ertensoep naar binnengelepeld en erna lekker los, op het erop volgende strandfeest! Ik was van plan niet zo heel lang te blijven…..dus dan weten jullie al hoe laat is het is.

Gisteren met de huisgenoten naar een strand geweest, was weer ouderwets genieten. Beetje in het water spelen met Gerda de paarse opblaaskrokodil. Eigenlijk zou Gert (de groene )ook zijn geweest maar omdat hij de vorige keer al mee was bleef hij thuis. Na het strand nog ff gaan kijken bij Wet en Wild, daar nog een drankje gedaan of 2. dus jullie hoeven je over mij geen zorgen te maken. Zo naar de sportschool en dan lekker chillen op het strand met een boekje en een fruitsapje.

Bon anja allemaal

Xx Roy

  • 03 Januari 2011 - 14:50

    Mariet:

    Hey Roy,
    Ik dacht dat jij weer allemaal spannende nieuwe plekjes ging ontdekken deze winter. Nu zit je op de antillen. Is ook wel heel chill denk ik!
    Volgende week kom ik aan in Peru. Nog kans om jou daar tegen te komen? Wij zijn eigenlijk maar 1 avond in Lima en verder zitten we ver weg gestopt in de bergen.
    Let me know!
    Kus Mariet

  • 03 Januari 2011 - 14:52

    Alxiomar Gonzalez:

    Yo Roy,...
    Bon anja jongen! Cool bo ta na Korsou swa!! Ik zit momenteel ook op het eiland,... maar shit zeg,... over 10 uurtjes zit ik in het vliegtuig... terug naar de koud. :( Maar ja,... wel enorm van genoten hier van zon, zee,... en natuurlijk mijn familie. Gister was ik ook @ Wet n Wild. Goed party!!
    Goed man,... Geniet nog hier zo van onze dushi Korsou en ik zie @ Limburg. ;) Adios,... Alxiomar

  • 03 Januari 2011 - 16:09

    Patje:

    No comment.........

  • 03 Januari 2011 - 22:04

    Peter Houbaer:

    Hey Roy!

    Nog de beste wensen he, ouwe levensgenieter!!!

    Groet Peter

  • 04 Januari 2011 - 01:39

    Yvonne:

    Hoi Roy,

    Ik wens je een heel mooi nieuw jaar, zowel privé als zakelijk. Dat het je brengen mag wat je ervan verwacht.Wat Patrick betreft, Samantha zal hem hopelijk wel achter zijn veren aan zitten, hij heeft nu toch niet meer zo veel te vertellen!
    Wens je nog een fijne tijd daar met veel nieuwjaarsduiken.

    Groetjes, Yvonne.

  • 05 Januari 2011 - 18:41

    Carine:

    Het aftellen is begonnen nog 23 dagen en dan komt andre naar huis!!
    Hier is het nog steeds koud en opveral ligt er nog genoeg sneeuw.
    Jammer wat er allemaal gebeurt is en dat je nu op curacao bent maar ja daar is het ook heel lekker en weet je zeker de weg te vinden.
    Groetjes van uit Uden carine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

roy

Heey daar vriendje/vriendinnetje, Als je dit aant lezen bent, zit ik waarschijnlijk in de zon met een cocktailtje van de zonsondergang te genieten hopelijk omringd door veel nieuwe vriendjes. Op deze site zal ik verhalen publiceren:P van mijn avonturen. Hoop dat je ze leuk vind. Veel lees plezier. xxxx

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 51518

Voorgaande reizen:

22 November 2015 - 08 Maart 2015

zuidoostazie!!

19 November 2012 - 19 Februari 2013

LA vida de cuba y mitel de americas

28 November 2011 - 04 Februari 2012

diving the philipine, malysia, bali and lombok

05 December 2010 - 01 Maart 2011

Quito en omgeving,, Curacao en NY

06 December 2009 - 07 Maart 2010

Thailand and the golden triangle

10 September 2007 - 10 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: