belevenissen van iemand die weinig tot niets doet - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van roy penners - WaarBenJij.nu belevenissen van iemand die weinig tot niets doet - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van roy penners - WaarBenJij.nu

belevenissen van iemand die weinig tot niets doet

Door: Royke

Blijf op de hoogte en volg roy

14 Januari 2011 | Nederland, Amsterdam

je wordt wakker, staat op loopt naar buiten en voelt de eerste zonnestralen op je gezicht branden. Loopt naar buiten strakke blauwe lucht.. Echt een dag om van alles te gaan ondernemen en wat gaat roy doen….lekker aan het strand liggen zonnen, zwemmen, middagdutje, lezen.. Zie ondertussen mijn huisgenoten bij de verschillende beachbars zwoegen in de keuken, achter de bar of op het strand rennen. Die andere die op kantoor zitten hebben nog een laatste stage dag en die gaan vanavond op ons huisfeest flink van de fles.

Begin akelig bruin te worden, dus naar alle waarschijnlijkheid hoef ik me, als ik terug kom net voor carnaval, niet te verkleden. Ik ga als vakantieganger die een zonnesteek heeft opgelopen.

Ben afgelopen woensdag weer eens op Klein Curacao geweest, lekker lang gesnorkeld en een beetje meegeholpen op de boot. Heb een schilpad en een meter lange en dikke baracuda gezien. Super vet, hij hing daar net boven de bodem op een metertje of 10 te speuren naar een maaltje. Wel een beetje jammer dat het 2 keer flinke stormde met veel regen maar als het na een uurtje tekeergaan weer tropisch warm wordt is het prima. Op de heen weg ging de boot toch wel flink heen en weer, maar de terugweg was zoals altijd super chil, lekker op het voordek liggen zonnen en genieten van het uitzicht. Leuk om een keer te zijn terug geweest!

Verder doen we niet veel meer dan al eerder beschreven, hoewel we maandag zijn gaan borrelen in de tijd en we bijna de kroeg hebben gesloten. Was een leuke avond, maar op de terugweg sloeg het noodlot toe….stonden we daar “lekke band” half 4 snachts, beetje jammer. Vrienden van Thijs zijn ons op komen halen want de autoverhuurder was zo slim om er slotbouten op te zetten en de sleutel er niet bij te leveren. Dus ze waren blij met ons. De dag erna lekker gekayakt.

Ben woensdag nog met Attie en Iva gaan uiteeten om hun te bedanken dat ik 2 weekjes bij hun had gelogeerd. We zijn bij die Portugees geweest waar pap en mam ook zijn geweest waar je een hele grote spies krijgt met Lomito ( ossenhaas ) gewoon top. Gewoon top, super mals en gewoon veeeeeeel haha. Erna nog wat gaan borrelen bij een snackje langs de weg. In het begin van de avond wilde ik vroeg naar bed, maar naar mate de avond vorderde wilde ik stiekem toch nog ff op stap…….en ja hoor daar heb je hem weer……de volle ( aka de lege ) fles rum!

ciao

• 14 Januari 2011 - 23:45

Olivia:

Enne Royke, staat Atlanta ook nog op de planning? xxxx

• 14 Januari 2011 - 23:47

Olivia:

Welke Portugees is dat? Klinkt goed..

• 16 Januari 2011 - 12:22

Rfa:

hei royeboy waar blijven de fotos???????????????????????????????????????????????

• 16 Januari 2011 - 15:53

Patje:

We horen/lezen niks meer over het vrouwelijk schoon....
    Ben je dan eindelijk uit de kast gekomen?!:p:p:p

• 21 Januari 2011 - 10:26

Carine:

Hoi Roy
    Hier nog eens een berichtje van je tanteke uit Uden
    Leuke fotos zo te zien vermaak je je wel.
    Terug geweest naar klein curacao was het nog allemaal het zelfde?
    Doe je Attie en Iva de groetjes van ons.
    Nog 7 nachtjes en dan komt Andre naar huis.
    Heb de fanfare besteld ( grapje) zal blij zijn dat hij weer straks thuis is.
    Tot hoe lang blijf je nog in curacao?
    Ik hoor het nog wel
    dikke knuffel van uit Uden