Veel fotos geplaats bij laatste reisverslag.... - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van roy penners - WaarBenJij.nu Veel fotos geplaats bij laatste reisverslag.... - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van roy penners - WaarBenJij.nu

Veel fotos geplaats bij laatste reisverslag....

Door: Royke

Blijf op de hoogte en volg roy

18 December 2011 | Filipijnen, Manilla

Hoi Allemaal,

Patje heeft nog even zijn best gedaan en een mooie selectie gemaakt van de prachtige dingen onderwater en de leuke dingen die we hier hebben meegemaakt!

Alles gaat hier goed en we hebben de storm overleefd, maar daarover meer in ons volgende verhaal.

Reacties zijn van harte welkom. :D

Xje Roy & Patje

• 18 December 2011 - 15:58

Jonnie:

Hoi boys

Gelukkig alles is goed met jullie
    heb eens op de kaart gekeken maar dat"" stormpje "" zat wel akelig dichtbij aan de overkant van waar jullie zitten en heeft daar flink huisgehouden
    mooie fotos trouwens ik zie mezelf dat nog niet doen zwemmen met whalesharks mij een beetje te groot
    hier gaat alles zijn gangetje
    liefs van uit terneuzen

• 18 December 2011 - 16:34

Yvonne:

Hallo reizigers,
    De foto's zijn allemaal prachtig, evenals de verhalen die erbij horen. Jullie zijn een heel goed team samen. Roy, hoe moet dat nou als Patje weer naar zijn meissie gaat, krijgen we dan geen foto's meer te zien? Hoop toch dat je daar ook tijd voor maakt.
    Er stond op internet dat er 440 doden gevallen waren met de storm en overstromingen dus we zijn heel erg opgelucht dat met jullie alles goed is. Ben erg benieuwd naar jullie verslag hierover.
    Onvoorstelbaar dat jullie met zulke grote beesten gezwommen hebben, het was pas goed te zien op de foto's. Lefgozers! Maar misschien zijn ze niet allemaal even lief en wat als ze honger hebben, zo'n buitenlands hapje krijgen ze niet elke dag.
    Geniet van jullie vakantie.

Liefs, Vonnie.

• 18 December 2011 - 17:11

Yvonne:

Correctie, net op journaal gehoord dat er 650 doden zijn en nog veel vermisten. Jullie hebben veel mazzel gehad.
    Groetjes.

Lex Oet Aamie

• 19 December 2011 - 15:48

Mathieu En Marij:

hey roy

geweldige sjieke foto,s ,dieg keums nog uns euriges , stoer heur zwumme met zoene groete vis, zoe te zien klop ut veur de res aog nog wel dao ,
    veer wise uuch nog veul plezeer , en zjoen feesdaog
    groetjes m & m

• 19 December 2011 - 19:17

Servé Oet GÄÖL:

Hartstikke mooie foto's, maar mij niet gezien bij die grote bulldozers!
    Amuseer je en een mooi kerstfeest.

• 20 December 2011 - 20:05

Sjeng Oet Amie:

Penner, al geef je me een ton, ik ga next year niet met je onder water!! En we gaan niet naar de Filipijnen, nog geen lekker wijf gespot op de foto's!!! Is nix daor he!!