Empienso viajar met luukie door Cuba - Reisverslag uit Trinidad, Cuba van roy penners - WaarBenJij.nu Empienso viajar met luukie door Cuba - Reisverslag uit Trinidad, Cuba van roy penners - WaarBenJij.nu

Empienso viajar met luukie door Cuba

Blijf op de hoogte en volg roy

30 November 2012 | Cuba, Trinidad

Dus zo begint weer een van de nieuwe avonturen van jullie wereldreiziger en schrijver van dit blog! dit keer begestaan door zijn Curacao boot maatje Luc Driessens, in de verhalen meestal LuuukieÑD ik heb een veel langer verhaal op mn laptop staan maja die rare Cubanen doen niete cht aan wifi op een hotel in havana en in de All in resorts dan! We hebben nu bijna de helft van de tijd erop zitten in Cuba en hebben nog 2 weken te gaan. De rum smaakt super alleen het eten is wat eenzijdig doch wel ok. vanavond gaan we mijn verjaardag inhalen omdat ikdie dag vet ziek was dus manana soy boracho (KATER) Ik kan van nieuwe vrienden ja zo snel gaat dat morgen_overmorgen wel ff de harddisk lenen zodat ik mijn verhalen kan posten en jullie wat kan afleiden van het koude weer in nederland. het zijn bijna 3 paginas dus neem maar een half uurtje tijd in je schama!

Adios chicos

  • 01 December 2012 - 22:08

    Inga:

    Que disfruten chicos! Que Bailan tambien ;) viva la salsa
    Un abrazote

    Inge

  • 01 December 2012 - 22:08

    Inga:

    Que disfruten chicos! Que Bailan tambien ;) viva la salsa
    Un abrazote

    Inge

  • 01 December 2012 - 22:08

    Inga:

    Que disfruten chicos! Que Bailan tambien ;) viva la salsa
    Un abrazote

    Inge

  • 03 December 2012 - 20:45

    Servé Claessens:

    Ja, jongen.......ziek zijn en beter worden.....dat is de kunst.
    Servé oet GÄÖL

  • 05 December 2012 - 11:57

    Sammy Nd Jamila:

    Heey broertj vandaag sinterklaasavond!! Cadeautjes wachten we wel op.. Totdat we je in ut warme curaceao zien!!! Hier alles goed leuk dat je het naar je zin hebt we wachten op je verhaaltj dan kan ik het jamila weer voorlezen waar haar peetoom nu weer is! Lieve kussen van ons allemaal

  • 05 December 2012 - 15:11

    Henk:

    jajaja zon zee rum, dat kennen we onderhand wel.

    Maarre heb je 'm al ergens ingehangen???

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

roy

Heey daar vriendje/vriendinnetje, Als je dit aant lezen bent, zit ik waarschijnlijk in de zon met een cocktailtje van de zonsondergang te genieten hopelijk omringd door veel nieuwe vriendjes. Op deze site zal ik verhalen publiceren:P van mijn avonturen. Hoop dat je ze leuk vind. Veel lees plezier. xxxx

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 51518

Voorgaande reizen:

22 November 2015 - 08 Maart 2015

zuidoostazie!!

19 November 2012 - 19 Februari 2013

LA vida de cuba y mitel de americas

28 November 2011 - 04 Februari 2012

diving the philipine, malysia, bali and lombok

05 December 2010 - 01 Maart 2011

Quito en omgeving,, Curacao en NY

06 December 2009 - 07 Maart 2010

Thailand and the golden triangle

10 September 2007 - 10 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: