Empienso viajar met luukie door Cuba - Reisverslag uit Trinidad, Cuba van roy penners - WaarBenJij.nu Empienso viajar met luukie door Cuba - Reisverslag uit Trinidad, Cuba van roy penners - WaarBenJij.nu

Empienso viajar met luukie door Cuba

Blijf op de hoogte en volg roy

30 November 2012 | Cuba, Trinidad

Dus zo begint weer een van de nieuwe avonturen van jullie wereldreiziger en schrijver van dit blog! dit keer begestaan door zijn Curacao boot maatje Luc Driessens, in de verhalen meestal LuuukieÑD ik heb een veel langer verhaal op mn laptop staan maja die rare Cubanen doen niete cht aan wifi op een hotel in havana en in de All in resorts dan! We hebben nu bijna de helft van de tijd erop zitten in Cuba en hebben nog 2 weken te gaan. De rum smaakt super alleen het eten is wat eenzijdig doch wel ok. vanavond gaan we mijn verjaardag inhalen omdat ikdie dag vet ziek was dus manana soy boracho (KATER) Ik kan van nieuwe vrienden ja zo snel gaat dat morgen_overmorgen wel ff de harddisk lenen zodat ik mijn verhalen kan posten en jullie wat kan afleiden van het koude weer in nederland. het zijn bijna 3 paginas dus neem maar een half uurtje tijd in je schama!

Adios chicos

• 03 December 2012 - 20:45

Servé Claessens:

Ja, jongen.......ziek zijn en beter worden.....dat is de kunst.
    Servé oet GÄÖL

• 05 December 2012 - 11:57

Sammy Nd Jamila:

Heey broertj vandaag sinterklaasavond!! Cadeautjes wachten we wel op.. Totdat we je in ut warme curaceao zien!!! Hier alles goed leuk dat je het naar je zin hebt we wachten op je verhaaltj dan kan ik het jamila weer voorlezen waar haar peetoom nu weer is! Lieve kussen van ons allemaal

• 05 December 2012 - 15:11

Henk:

jajaja zon zee rum, dat kennen we onderhand wel.

Maarre heb je 'm al ergens ingehangen???