la hasta victoria siempre, viva la revolution! - Reisverslag uit Varadero, Cuba van roy penners - WaarBenJij.nu la hasta victoria siempre, viva la revolution! - Reisverslag uit Varadero, Cuba van roy penners - WaarBenJij.nu

la hasta victoria siempre, viva la revolution!

Door: yo

Blijf op de hoogte en volg roy

11 December 2012 | Cuba, Varadero

Dan maar weer een kleine update in afwachting tot het grote verhaal!

we zijn inmiddels weer aant het strand beland van varadero dit keer. Bevalt weer eens prima. na 3 dagen santa clara en 7 in trinidad weer een echte badplaats. Iedereen zei dat je santa clara in 1 dag makkelijk kan doen zou direct gelijk van me krijgen als je er alleen overdag zou moeten rondlopen but we did it cuban style! Overdag lamballen en uitkateren in een schommelstoel, savonds keihard mojitos drinken met de cubanen die eigenlijk allemaal flessen bestellen! Ja als de fles in de winkel 3,5 kost hoeft iet in de discotheek ook niet duur te zijn he, zeker als de overheid de eigenaar is van de meeste dingen! We hebben er ook op een plaats super lekker gegeten voor cubaanse begrippen dan. Ohja in trinidad hebben we ook nog een snorkeltripje gedaan met een kleine soort van catamaran voor 6 personen ofzo en was echt goed! veel koraal en vissen en een aantal best flinke jagende baracuda's. we hebben nu nog tot de 18e in cuba en gaan 4/5 dagen strand hangen en dan nog 3 dagen havanna en dan op naar Mexico! we hebben van andere reizigers al gehoord dat ik gelijk had, er is een vet groot END OF THE WORLD feest tussen de tempels, ter ere van het einde van de maya kalender de 21/12/12 in Palenque. betekend aankomen, kaartjes fixen, slaap plaatsen regelen en dan hopen dat we er kunnen komen.

voor nu hasta la proximo vez besos

• 11 December 2012 - 20:15

Carine:

Hoi Roy
    Is weer een leuk verhaal! En wij hier maar kou lijden en sneeuw ruimen ,'s morgens de auto ruit weer krabben enz... Hier alles goed . Groetjes Carine Andre

• 12 December 2012 - 09:41

Richard:

Ha die Roy,

Geniet tot het einde van de wereld van een mooie trip en gebruik de muntblaadjes van de mojito af en toe ook voor wat muntthee.

groet

Richard

• 12 December 2012 - 12:33

Jonnie:

Hoi Roy en Luc
    dat zijn weer goed berichten uit Cuba Zo te lezen hebben jullie het prima voor elkaar.
    Ben benieuwd wat Mexico brengt .hou wel wat geld over want de wereld draait ook na 21 12 nog door

Dikke knuffel uit het zeeuwse land jonnie

• 13 December 2012 - 19:38

Servé Oet Gäöl:

Pas op: baracuda's zijn dol op jong vlees!!

• 13 December 2012 - 19:38

Servé Oet Gäöl:

Pas op: baracuda's zijn dol op jong vlees!!

• 14 December 2012 - 16:50

Yvonne En Maurice:

Hoi Roy, zo te lezen bevalt het gemoedelijke leven in Cuba je wel. Laat de mojitos je lekker smaken. Ik ben benieuwd naar je foto's. Hopelijk heb je nog wat gehad aan de reisgids van Cuba die ik je heb gegeven.

• 19 December 2012 - 10:41

Fien Fraiquin Borsboom:

Hoi ome Roi.zo te zien bevalt t weer uitstekend.als je terug komt zal je kleine nichtje al flink gegroeid zijn.nu lekker genieten van je vrijheid.
    Bij ons is de kerstversiering klaar.na de kerst duurt t niet meer lang dat wij naar Bali gaan.
    Maar voor die tijd hebben we nog wat leuke uitjes en feestjes.de tijd vliegt.
    Groetjes van ons,en. N fijne kerst en uiteinde.doeg

• 19 December 2012 - 22:06

Emeil:

hoi roy ,

geniet er maar goed van en zeer zeker van de mooie dames daar groetjes emiel enne nog heeel veel plezier

• 22 December 2012 - 21:48

Servé Oet Gäöl:

Wat een verhaal!! Geweldig en ik verlang naar de zon want hier zijn we met een pet-winter bezig.
    Roy, ik wens jullie fantastische feestdagen en geniet maar heerlijk verder.
    Servé

Tags: luc driessen